Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by Gaby
15.30-17.00 Johnny Boy (Sve) SKÖNASTE AVSLUTNINGEN!!!


No offence till Johnny för han e en skön lirare men jag höll på somna när han avslutade på Valborgskryssen... Lite mer än 125 bpm tack


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-05-2003 09:20  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Från senaste Monday Bar nyhetsmailet


Nu är det bara en vecka kvar till luciakryssningen. Det bubblar av
förväntningar kring festernas fest. Om några dagar kommer du att
få veta allting om de djs som kommer spela ombord och allt annat
matnyttigt, men redan nu kan vi presentera speltiderna för hela resan.

Men först.. och detta är jätteviktigt! Du som är ansvarig för bokning
av respektive hytt, MÅSTE höra av dig till Silja Line snarast och lämna
namn samt födelsedata på ALLA som ska bo i din hytt. De allra flesta
har betalat vid det här laget, men för att båten ska kunna lämna
Stockholm måste alla som ska med vara föranmälda. Det räcker alltså
inte att komma till incheckningen med namnen, utan du måste meddela
Silja Line dessa uppgifter i god tid före!

Alltså, ring Silja Line, denna vecka och ge dem namn + födelsedata
(år/månad/dag) på alla som ska med i din(a) hytt(er).
Telefon: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR

För övrigt har Silja Line idag släppt ett antal hytter, (tidigare reserverade
för egen del). I skrivande stund finns följande hytter lediga:

4 st A-hytter
4 st Silja Class-hytter
8 st D-hytter

Mer info om priser mm hittar du på vår hemsida:
www.mondaybar.com

I morgon fredag 5 december släpps förköpsbiljetterna till kryssnings-
efterfesten 12 december på Dailys (80kr) samt till julfesten den 25
december på April (100kr). De finns på Pitch, Gamla Brogatan 27
från kl 15.00.


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-05-2003 09:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Sad

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
No offence till Johnny för han e en skön lirare men jag höll på somna när han avslutade på Valborgskryssen... Lite mer än 125 bpm tack


Du skojar!!?? Det va det skönaste setet man hört på länge!!! Det finns nog inte många som håller med dig om Valborg!!??

Steve Steve Steve.. hur full va du??? *skojar med dig*

Johnny va ju bara BÄST! Skön, mörk, sexig svettig tribal... mmmmmmm... *me love Johnny*

Old Post Dec-05-2003 12:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by Gaby
Du skojar!!?? Det va det skönaste setet man hört på länge!!! Det finns nog inte många som håller med dig om Valborg!!??

Steve Steve Steve.. hur full va du??? *skojar med dig*

Johnny va ju bara BÄST! Skön, mörk, sexig svettig tribal... mmmmmmm... *me love Johnny*

Men du e ju queen of progghouse och jag e inte king of progghouse annars hade jag dansat mig salig med dig...
Tycker dom "feta" breaksen är som att gå på toa utan att ha uträttat nåt... man väntar å väntar men de kommer inget


___________________
www.Steveheden.se

Last edited by SteveTranz4ever on Dec-05-2003 at 13:10

Old Post Dec-05-2003 12:58  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Tycker dom "feta" breaksen är som att gå på toa utan att ha uträttat nåt... man väntar å väntar men de kommer inget



*nästa gång jag ser dig!!!*

Old Post Dec-05-2003 13:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men du e ju queen of progghouse och jag e inte king of progghouse annars hade jag dansat mig salig med dig...
Tycker dom "feta" breaksen är som att gå på toa utan att ha uträttat nåt... man väntar å väntar men de kommer inget



hahahah, så jävla rätt
jag har själv svårt för house


___________________
man with no sig

Old Post Dec-05-2003 14:20 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed



Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Gaby
Du skojar!!?? Det va det skönaste setet man hört på länge!!! Det finns nog inte många som håller med dig om Valborg!!??

Steve Steve Steve.. hur full va du??? *skojar med dig*

Johnny va ju bara BÄST! Skön, mörk, sexig svettig tribal... mmmmmmm... *me love Johnny*


Kan inte annat göra än att hålla med dig.


___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se

Old Post Dec-05-2003 14:49 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
No offence till Johnny för han e en skön lirare men jag höll på somna när han avslutade på Valborgskryssen... Lite mer än 125 bpm tack


Word!

Jag höll själv faen på att somna... och ni som har varit i närheten av mig vet att energi finns det gott om..

Housen hör hemma i maskinrum (eller hur reveal :-)

Old Post Dec-05-2003 15:07  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Wink

Ere bara jag eller låter det som att en del här fäller samma fördomsfulla kommentarer om house nu som andra fäller om Trance?

Tycker bara det är så dumt att dumförklara alla som säger att Trance låter som en trasig telefon och sedan säga minst lika dumma saker om house...bara för att det inte passar er

House\Tribal\Mörk progg\Techno e inte min grej heller, därför tycker jag det är lite synd att alla mina DJs ligger i rad...hade vart fetare om man hade haft en DJ var 4:e timme eller något


___________________

Old Post Dec-05-2003 15:33 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee

quote:
Originally posted by mindshooter
Ere bara jag eller låter det som att en del här fäller samma fördomsfulla kommentarer om house nu som andra fäller om Trance?

Tycker bara det är så dumt att dumförklara alla som säger att Trance låter som en trasig telefon och sedan säga minst lika dumma saker om house...bara för att det inte passar er

House\Tribal\Mörk progg\Techno e inte min grej heller, därför tycker jag det är lite synd att alla mina DJs ligger i rad...hade vart fetare om man hade haft en DJ var 4:e timme eller något


Mnjaäe, inte riktigt samma sak. Det är skillnad att hacka på en mustikstil, och att "morra" lite över att det är exakt samma avslutning i dj/genre/golv som förra gången. Och eftersom den avslutningen inte passade vissa av oss, ja då har man väl rätt att utrtrycka sin besvikelse?

Dock så avslutade han första cruisen också, men då i sammarbete med David. Och då var det ett jävla tryck. Så frågan är om det var David som man kan tacka för lite uptempo ála something about those pills den gången...

Old Post Dec-05-2003 15:50  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Jag dumförklarar inget... jag säger som de e... 120bpm e inget för mig... och ingen kan ju påstå att det finns feta breaks värda att skrika på... Visst kan de va skönt med house (har själv en stadig samling hemma) men det får inte vara för mörkt... speciellt inte på en final... de e som sex utan orgasm... IMO


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-05-2003 15:53  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm, Sweden

Har två lediga platser i en A-Hytt....
650kr/st

Om nån e intresserad kontakta mig snarast på:

MSN: [email protected]
ICQ: 116600804

Old Post Dec-06-2003 19:34 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPeace Division Unknown? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAgoria - "Anni Mari" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!