Nu är det bara en vecka kvar till luciakryssningen. Det bubblar av
förväntningar kring festernas fest. Om några dagar kommer du att
få veta allting om de djs som kommer spela ombord och allt annat
matnyttigt, men redan nu kan vi presentera speltiderna för hela resan.
Men först.. och detta är jätteviktigt! Du som är ansvarig för bokning
av respektive hytt, MÅSTE höra av dig till Silja Line snarast och lämna
namn samt födelsedata på ALLA som ska bo i din hytt. De allra flesta
har betalat vid det här laget, men för att båten ska kunna lämna
Stockholm måste alla som ska med vara föranmälda. Det räcker alltså
inte att komma till incheckningen med namnen, utan du måste meddela
Silja Line dessa uppgifter i god tid före!
Alltså, ring Silja Line, denna vecka och ge dem namn + födelsedata
(år/månad/dag) på alla som ska med i din(a) hytt(er).
Telefon: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR
För övrigt har Silja Line idag släppt ett antal hytter, (tidigare reserverade
för egen del). I skrivande stund finns följande hytter lediga:
4 st A-hytter
4 st Silja Class-hytter
8 st D-hytter
I morgon fredag 5 december släpps förköpsbiljetterna till kryssnings-
efterfesten 12 december på Dailys (80kr) samt till julfesten den 25
december på April (100kr). De finns på Pitch, Gamla Brogatan 27
från kl 15.00.
Originally posted by SteveTranz4ever
No offence till Johnny för han e en skön lirare men jag höll på somna när han avslutade på Valborgskryssen... Lite mer än 125 bpm tack
Du skojar!!?? Det va det skönaste setet man hört på länge!!! Det finns nog inte många som håller med dig om Valborg!!??
Steve Steve Steve.. hur full va du??? *skojar med dig*
Johnny va ju bara BÄST! Skön, mörk, sexig svettig tribal... mmmmmmm... *me love Johnny*
Dec-05-2003 12:21
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by Gaby
Du skojar!!?? Det va det skönaste setet man hört på länge!!! Det finns nog inte många som håller med dig om Valborg!!??
Steve Steve Steve.. hur full va du??? *skojar med dig*
Johnny va ju bara BÄST! Skön, mörk, sexig svettig tribal... mmmmmmm... *me love Johnny*
Men du e ju queen of progghouse och jag e inte king of progghouse annars hade jag dansat mig salig med dig...
Tycker dom "feta" breaksen är som att gå på toa utan att ha uträttat nåt... man väntar å väntar men de kommer inget
Last edited by SteveTranz4ever on Dec-05-2003 at 13:10
Dec-05-2003 12:58
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tycker dom "feta" breaksen är som att gå på toa utan att ha uträttat nåt... man väntar å väntar men de kommer inget
*nästa gång jag ser dig!!!*
Dec-05-2003 13:05
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men du e ju queen of progghouse och jag e inte king of progghouse annars hade jag dansat mig salig med dig...
Tycker dom "feta" breaksen är som att gå på toa utan att ha uträttat nåt... man väntar å väntar men de kommer inget
hahahah, så jävla rätt
jag har själv svårt för house
___________________
man with no sig
Dec-05-2003 14:20
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Gaby
Du skojar!!?? Det va det skönaste setet man hört på länge!!! Det finns nog inte många som håller med dig om Valborg!!??
Steve Steve Steve.. hur full va du??? *skojar med dig*
Johnny va ju bara BÄST! Skön, mörk, sexig svettig tribal... mmmmmmm... *me love Johnny*
Originally posted by SteveTranz4ever
No offence till Johnny för han e en skön lirare men jag höll på somna när han avslutade på Valborgskryssen... Lite mer än 125 bpm tack
Word!
Jag höll själv faen på att somna... och ni som har varit i närheten av mig vet att energi finns det gott om..
Housen hör hemma i maskinrum (eller hur reveal :-)
Dec-05-2003 15:07
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Ere bara jag eller låter det som att en del här fäller samma fördomsfulla kommentarer om house nu som andra fäller om Trance?
Tycker bara det är så dumt att dumförklara alla som säger att Trance låter som en trasig telefon och sedan säga minst lika dumma saker om house...bara för att det inte passar er
House\Tribal\Mörk progg\Techno e inte min grej heller, därför tycker jag det är lite synd att alla mina DJs ligger i rad...hade vart fetare om man hade haft en DJ var 4:e timme eller något
___________________
Dec-05-2003 15:33
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
quote:
Originally posted by mindshooter
Ere bara jag eller låter det som att en del här fäller samma fördomsfulla kommentarer om house nu som andra fäller om Trance?
Tycker bara det är så dumt att dumförklara alla som säger att Trance låter som en trasig telefon och sedan säga minst lika dumma saker om house...bara för att det inte passar er
House\Tribal\Mörk progg\Techno e inte min grej heller, därför tycker jag det är lite synd att alla mina DJs ligger i rad...hade vart fetare om man hade haft en DJ var 4:e timme eller något
Mnjaäe, inte riktigt samma sak. Det är skillnad att hacka på en mustikstil, och att "morra" lite över att det är exakt samma avslutning i dj/genre/golv som förra gången. Och eftersom den avslutningen inte passade vissa av oss, ja då har man väl rätt att utrtrycka sin besvikelse?
Dock så avslutade han första cruisen också, men då i sammarbete med David. Och då var det ett jävla tryck. Så frågan är om det var David som man kan tacka för lite uptempo ála something about those pills den gången...
Dec-05-2003 15:50
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Jag dumförklarar inget... jag säger som de e... 120bpm e inget för mig... och ingen kan ju påstå att det finns feta breaks värda att skrika på... Visst kan de va skönt med house (har själv en stadig samling hemma) men det får inte vara för mörkt... speciellt inte på en final... de e som sex utan orgasm... IMO