sorry jonges, donna, dat ik het weer zo cru moet brengen...maaree...hmmmm...kunnen jullie die chat niet houden voor wat het is en als we geintereseerd zijn dan joinen we jullie wel...toch? ...Dwingo...I need some hepl..ik graaf me eigen graf hier ....nou jah...lah mah
"we" spreek voor jezelf,ennuh,dan lees je t toch lekkah niet
sorry dat ik t zo cru mot brenge
Eet smakelijk,wat zit r op je beschuitje?? /me GnA'z
Jun-26-2001 19:48
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ze denken tegenwoordig dat ze alles kunnen eisen...Zou het niet eens tijd worden voor een pilletje
Originally posted by -=WVG=-
Ach, ik vrees niet...
(Ze komt uit Leeuwarden hoor...)
weinig gevaar dan, die mensen denken alleen maar aan Fryslàn dat apart van Nederland moet worden, die hebben geen zin om te gaan rellen over een euthanasie pilletje...... toch?
weinig gevaar dan, die mensen denken alleen maar aan Fryslàn dat apart van Nederland moet worden, die hebben geen zin om te gaan rellen over een euthanasie pilletje...... toch?
Ja inderdaad...Ze vechten alleen voor onafhankelijkheid...
Geen tijd voor kleine dingen als deze
haha...jullie zijn echt dom hè? nog steeds snappen jullie niet dat ik geen FUCK met dat hele friesland te maken heb..maar jah..dat heb je met die buitenlanders (jaja...da's pas dubbel) geef mij maar zo'n euthanasie pilletje..heb m'n beste tijd op TA nu toch al gehad
Jun-26-2001 20:35
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus haha...jullie zijn echt dom hè?
ach ja, je kunt niet alles hebben, sommige krijgen de hersens, anderen het uiterlijk, ik dus duidelijk het uiterlijk en jij dus de brains.....