|
Ik ben er nu bijna zeker bij, alleen zal het weer moeilijk worden mensen mee te krijgen (ik wordt er echt gek door)...maar heb waarschijnlijk 2 man zover gekregen om mee te gaan). Ben ik de enige die hier last van heeft, mensen zoeken onder je vriendenkring om naar feesten te gaan???
Sven vath is wel rlx, zal de eerste keer voor me zijn dat ik hem (bewust ) meemaak. Vorige keer op mysteryland had ik het nie door.
Van mij mag id&t nog wel gabriel&dresden, armin van buuren, sander kleinenberg en natuurlijk tiesto halen voor de line-up, en dat ze het laten jean te halen voor ook maar iets (schoonmaker vind ik dan weer wel een leuke plaats voor hem )
Greetz Muppet
|