Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
IK ZEIK HIERBIJ OP CALCULUS
En dan te bedenken dat het calculus niveau nog zo'n beetje het laagste is op de universiteit. Er komen nog veel moeilijkere dingen aan
Oct-06-2003 09:38
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by Dj Lex
En dan te bedenken dat het calculus niveau nog zo'n beetje het laagste is op de universiteit. Er komen nog veel moeilijkere dingen aan
True, helaas voor Kolkie..
Gelukkig is er een goede tip wat betreft de wiskundevakken op de UT: oefen gewoon oude tentamens.. Als je er eentje snapt, snap je ze allemaal omdat dezelfde onderwerpen praktisch altijd gevraagd worden, alleen in andere sommen (en soms zelfs dat niet eens..)
In ieder geval succes ermee.. Het wordt nog wel erger dan dit Kolkie Maar goed, ik ben er ook doorheen gekomen, dus jou moet dat ook wel lukken..
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
IK ZEIK HIERBIJ OP CALCULUS
daar stem ik wel mee in ja, alhoewel Linear Algebra een nog 'vervelender' boek is...
ik zeik hierbij op studies
Oct-06-2003 10:29
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
lineaire algebra is relatief bekeken nog vrij eenvoudig...
damn he, ik had dat tentamen best kunnen halen als ik die hele meuk 'anders' geleerd had. Teveel op details ingegaan . Conclusie: volgende keer beter .
Wat betreft andere vakken: maak ik me minder druk om eigenlijk, in de regel kenmerkt mijn verleden zich door een zwakke wiskundige kennis (vooroorzaakt door enige vorm van luiheid). Andere vakken liggen me in de regel veel beter .
p.s. Optimuts, ik zit er dus echt níet op te wachten om te weten wanneer je jij gerukt hebt
Oct-06-2003 11:22
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Optimus
ha gerd, was je al afgestudeerd dan bij werktuigbouwkunde (ofzoiets)? Man, gewoon nog 7 uur doorleren, dan snel tentamen maken, je voelt je pas rond een uur of 15 brak, dus het lukt wel joh
Gerdinand Friso, of je doet precies hetzelfde als Optimus.
Je rijd naar het ziekehuis, pakt een neus-slangetje waar je zuurstof mee toegedient krijgt en je sluit er een 50 liter tank op met poppers, dan kom je der met je tentames!
Oct-06-2003 15:02
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
ik klaag omdat ik zo sloom ben dat ik nú nóg bezig ben met studeerwerk. Voordeel: morgen pas om 13.00 uur beginnen
Oct-07-2003 01:48
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Het is K*T weer en zeker als je er doorheen moet fietsen, ben daarom blij als ik over een week of 10 m'n rijbewijs heb
Deadmau5
Eric Prydz
Oct-08-2003 15:52
kolkiewolkie
muziekjunk
WEE O WEE DE BEENDEREN van de persoon die afgelopen nacht mijn fiets gejat heeft! De motherfokking VIERDE fiets in de afgelopen 300 dagen . Tis notabene in mijn eigen hometown gebeurt (en de kans dat ik um tegenkom is daardoor nog best groot ook... vraag me af of ik dan die persoon zonder fysiek geweld die fiets weer kan vragen).
Jan-24-2004 19:08
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Als jouw Duits redelijk goed is kan je hem ook vriendelijk terug vragen natuurlijk
Jan-24-2004 20:11
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Me eerste tentamenresultaat van de tweede tentamenweek was weer jammer, een vijfje
Beetje jammer weer
Jan-24-2004 21:08
kolkiewolkie
muziekjunk
quote:
Originally posted by Chicane
Als jouw Duits redelijk goed is kan je hem ook vriendelijk terug vragen natuurlijk
Wordt denk ik lastig, de meeste mensen hier spreken redelijk goed Duits.
Jan-24-2004 21:39
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
pfff wordt helemaal gek van die tentamens. op zich lig ik wel qua leren netjes op schema. ik verwacht geen nachtwerk of ochtendwerk. Maar ik zal blij zijn als ik mijn tentamentjes heb gehad. Volgende week vrijdag misschien ff lekker HQ-en (JP.TH. Montana, Jon Rundell en Ed Real (opname van zijn around the world dvd)
6 feb mogen me verstandskiezen eruit en dag later kunnen we het mooi verdoven met alcohol want dan is weer de eerste carnaval pre party.