Originally posted by Eye-Riz ga geen foto's in forum plakken ik kijk wel uit
kijk anders maar ff op onze site, staan foto's op...
hey maar eh... waar blijven al die foto's nou?!
???????
Dat klopt niet echt he meisie!!
Je wil wel foto's van anderen zien maar zelf wil je niet je eigen foto plaatsen......
GREETZ!!
Aug-03-2001 16:29
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Bellie
???????
Dat klopt niet echt he meisie!!
Je wil wel foto's van anderen zien maar zelf wil je niet je eigen foto plaatsen......
GREETZ!!
Idd, ik sta hier ook met m'n verknaakte harsus in, dus ken jij ook wel ff een foto neer kwakken. Normaal had ik wel een foto van je neer gekwakt, maar ik heb t je beloofd om het niet te doen!!
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Aug-03-2001 17:25
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
ja maar ja maar..... dat KAN ik helemaal niet. Ik zou niet weten hoe ik dat plaatje van mijn pc naar het forum krijg.
er staan zat doto's op www.nexusparties.nl, Petrus weet er alles van dus kijk daar maar. Ik hoef niet zo nodig met mijn kop hier op het forum, ik ben niet zo gek als jullie
Aug-03-2001 21:13
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
geef maar aan mij hoor Eye-Riz, ik zet ze wel erop voor je
Aug-03-2001 21:18
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
ik zie je niet op icq dus dat gaat niet lukken gelukkig, fjieuw!
Aug-03-2001 21:22
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by Eye-Riz ja maar ja maar..... dat KAN ik helemaal niet. Ik zou niet weten hoe ik dat plaatje van mijn pc naar het forum krijg.
er staan zat doto's op www.nexusparties.nl, Petrus weet er alles van dus kijk daar maar. Ik hoef niet zo nodig met mijn kop hier op het forum, ik ben niet zo gek als jullie
en weer spreek je jezelf tegen he.......
Dus als je hier je kop op het forum neerzet ben je gek,maar als je dat bij nexusparties doet niet??
GREETZ!!
Aug-03-2001 22:38
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
op de site komen mensen die in onze feesten geinteresseerd zijn, hier ook andere halve zolen
maar ff zonder grappen, ik zou niet weten hoe ik het er op krijg, als ik het wel wist, had ik het wel gedaan. hihi. heb makkelijk praten nui
Aug-03-2001 22:41
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam
ok dan ga je die foto's ook posten nu he
1.ga naar www.brinkster.com
2.meld je aan
3.rechtsonder zie je een 5 hokjes met "BROWSE" ernaast.
4.druk op BROWSE en selecteer het plaat dat je wil laten zien.
5.druk op start file(s) upload.
6.daarna kom je bij een ander scherm en moet je op "HERE" drukken van Click "HERE" to return to the File Manager.
7.Links van het scherm zie je bijvoorbeeld "www21.brinkster.com/bellie" staan.
8.dan tik je bijvoorbeeld in. www21.brinkster.com/bellie/naam van het plaatje dat je wil laten zien.jpg
10.KLAAAAR!!
ok kom maar op met die foto's nu.mwwwehehhehehehehe
GREETZ!!
Aug-03-2001 23:04
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen
Inspector WvG presentz...
Een zeer donkere foto van Eye Riz (Iris toch? )....
Geen dank...
(sorry Eye Riz maar je bent toch niet te zien hier...)