|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL.
Zullen we samen een serie maken? 
Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo 
Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND 
Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan! |
ik weet niet of je standaard een cam mee mag nemen in de asta?
als dat mag dan lijkt het me fijn om met zijn 2je te gaan
er is nog wel een aanvrager maar dat valt wel te regelen dat de set niet daar heen gaat
samen en set maken vind ik zelf wel fijn, ik heb dat vaak samen met t0mm1e gedaan, het lekkere eraan is dat je beide iets meer vrije tijd heb en dat je meer verschillende foto's krijgt omdat iedereen andere foto's maakt.
en ik hou wel van armin, zo jammer dat het een vent is 
___________________

Ga eens dood!
|