Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Optimus
bluh, eerst was het gewoon 10 euro, nu hebben ze het zeker verhoogd naar 12 euro omdat ze veel mensen verwachten

Ik was er ook van overtuigt dat het eerst 10 euro was.

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-13-2003 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dan kom je er niet in, omdat je er onverzorgd uit ziet

Hoe oud ben je dan ??

18

Old Post Nov-13-2003 17:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Ik was er ook van overtuigt dat het eerst 10 euro was.

ik heb hier het persbericht op mijn beeldscherm staan en hier staat gewoon 10 euro. Ze hebben het inderdaad gewoon verhoogd, die naaiers

Old Post Nov-13-2003 17:40 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003

Ik ben dan ook 20 (ik ben zondag jarig)!!!! maar zijn ze bij de ASTA zo moeilijk dan? BETER kom ik erin! Ik kom niet voor niks naar Nederland *lol*

Old Post Nov-13-2003 17:42  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by ambs
Ik ben dan ook 20 (ik ben zondag jarig)!!!! maar zijn ze bij de ASTA zo moeilijk dan? BETER kom ik erin! Ik kom niet voor niks naar Nederland *lol*

vrouwen zien er toch vaak ouder oud, doen ze niet zo moeilijk over (waarschijnlijk)

maar goed ik ben 18 en niet echt groot :P

Old Post Nov-13-2003 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL.
Zullen we samen een serie maken?
Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo

Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND

Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan!

ik weet niet of je standaard een cam mee mag nemen in de asta?
als dat mag dan lijkt het me fijn om met zijn 2je te gaan
er is nog wel een aanvrager maar dat valt wel te regelen dat de set niet daar heen gaat

samen en set maken vind ik zelf wel fijn, ik heb dat vaak samen met t0mm1e gedaan, het lekkere eraan is dat je beide iets meer vrije tijd heb en dat je meer verschillende foto's krijgt omdat iedereen andere foto's maakt.

en ik hou wel van armin, zo jammer dat het een vent is

Ga eens dood!

Old Post Nov-13-2003 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Correctie prijs is 12 pleurooo'tjes.

Maakt nie uit, ik lul mezelf wel naar binnen... of beter nog... ik laat me naar binnen lullen

Old Post Nov-13-2003 22:58 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by franzelare
ik weet niet of je standaard een cam mee mag nemen in de asta?
als dat mag dan lijkt het me fijn om met zijn 2je te gaan
er is nog wel een aanvrager maar dat valt wel te regelen dat de set niet daar heen gaat

samen en set maken vind ik zelf wel fijn, ik heb dat vaak samen met t0mm1e gedaan, het lekkere eraan is dat je beide iets meer vrije tijd heb en dat je meer verschillende foto's krijgt omdat iedereen andere foto's maakt.

en ik hou wel van armin, zo jammer dat het een vent is

Nee mag niet. Maar als we van tevoren effe afspreken, dan gaan we gewoon samen naar binnen. In de Asta sta je toch altijd +1 op de GL. Dus dan is dat geen probleem.
Probleem alleen is; Lexy (PF member, niet DjLex) is denk ik de 3e die um aangevraagd heeft. Hij kent iedereen bij de Asta goed , heeft in de Eau gewerkt. Hoop niet dat hij hem dan krijgt (zelfde bij Carl Cox....die wil ik GRAAG hebben!!).

Samen set maken is relaxed. Zou dan alleen fijn zijn als er ook 2 namen bij de set komen
Maareh...praat jij met Sanniej ofzo?

Old Post Nov-14-2003 08:10 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

PM

Old Post Nov-14-2003 08:55 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by ahp2002
PM

Ja ja ja ja...whatever.
D'r is wel meer van dit soort gedoe op het forum, en die pm's zijn langzaam etc. En ik ben geen mod meer (vind ik zelf), dus doe ik het ook. Krijg wat met de voorbeeldfunctie.

Old Post Nov-14-2003 10:18 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Probleem alleen is; Lexy (PF member, niet DjLex) is denk ik de 3e die um aangevraagd heeft. Hij kent iedereen bij de Asta goed , heeft in de Eau gewerkt. Hoop niet dat hij hem dan krijgt (zelfde bij Carl Cox....die wil ik GRAAG hebben!!).

Samen set maken is relaxed. Zou dan alleen fijn zijn als er ook 2 namen bij de set komen
Maareh...praat jij met Sanniej ofzo?

ik denk dat ik vanuit mijn positie wel eninge sturing aan onze pr medewerkster kan geven bij het maken van een keuze voor de fotograaf van deze avond
maar dat doe ik volgende week dan wel ff, moet ik overgens wel even weten of jij echt gaat, om te besluiten om hem op jou of op mijn naam te laten zetten. en misschien nog ff kijken of 2 cams ook mogelijk is

Ga eens dood!

Old Post Nov-14-2003 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by franzelare
ik denk dat ik vanuit mijn positie wel eninge sturing aan onze pr medewerkster kan geven bij het maken van een keuze voor de fotograaf van deze avond
maar dat doe ik volgende week dan wel ff, moet ik overgens wel even weten of jij echt gaat, om te besluiten om hem op jou of op mijn naam te laten zetten. en misschien nog ff kijken of 2 cams ook mogelijk is

Doe dat dan meteen voor Carl Cox even

Ik wil wel naar Armin hoor, voor de gezelligheid. VOor de muziek doe ik het niet. Als er mensen komen voor een pre ben ik er 100% zeker...!! Ik ga wel ...

Zet hem op ons beiden naam, dat moet toch kunneP??

Old Post Nov-14-2003 23:06 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDesyn Masiello: House tune from 2005 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJones & Stephenson - The First Rebirth [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:23.

Forum Rules: