|
Nou, ik ben dus mooi die meeting misgelopen (...is al de 3e keer). Ik was nml pas om 2 uur binnen (last van OV e.d.) Maar ja, volgende ker beter. Ik heb Miss P. nog wel een par keer aan de Tel. gehad, maar we konden elkaar niet verstaan hehe...
MzzL
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|