Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Pjox
Jag är nått så sjukt road av att sitta o läsa va ni skriver om, fattar ingetning
Känner lixom till 3 spel. The Sims, wc3.. och tja ett jätte kul spel som jag inte minns va det heter kul vare i alla fall

call of duty sötnos

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-03-2004 04:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Hauken
Usch, vietnamn var ju en besvikelse Sjukt krävande dessutom :/

det kör bra på min Athlon XP2000+ med 1 GB minne och GF4 Ti4400.
desto större minnet desto bättre

Old Post Aug-03-2004 08:57  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

p4 2,4 , 512ddr pc2100 , ti4600... doom3 kan jag droppa till 15 fps, ligger som mest på 60. brukar snitta sådär 30..

Doom3 känns väldigt half-life härmat tyvärr.. fick tag i en motorsåg när jag spelade idag, det var skoj :P

Old Post Aug-03-2004 16:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Hauken
p4 2,4 , 512ddr pc2100 , ti4600... doom3 kan jag droppa till 15 fps, ligger som mest på 60. brukar snitta sådär 30..

Doom3 känns väldigt half-life härmat tyvärr.. fick tag i en motorsåg när jag spelade idag, det var skoj :P

jag har bara en 2100+ och 1gb minne ... med ett V7700 grafikkort... haaaalllååå .. det suger som fan på min dator

Old Post Aug-03-2004 20:41  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

hmm, lirar Doom 3 på 3.0ghz, 2048RAM, 256mb AtiRadeon9800 och det rullar på fint men spelet är ganska trist som många säger, men vafan, det är nytt och man får se äckel, skjuta och bajsa i byxorna då och då. Annars har nog HL 2 och CS:source en ljusare framtid.

Old Post Aug-03-2004 20:55 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Endre

hmm, lirar Doom 3 på 3.0ghz, 2048RAM, 256mb AtiRadeon9800 och det rullar på fint men spelet är ganska trist som många säger, men vafan, det är nytt och man får se äckel, skjuta och bajsa i byxorna då och då. Annars har nog HL 2 och CS:source en ljusare framtid.

håller med. Doom 3 är riktigt läckert, men det är HL2 man ska 'se fram emot'

Old Post Aug-03-2004 21:57  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by [nils]
håller med. Doom 3 är riktigt läckert, men det är HL2 man ska 'se fram emot'

skulle inte half life 2 kommit ut för typ 3 år sen?

Old Post Aug-03-2004 22:13  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by St_Andrew
skulle inte half life 2 kommit ut för typ 3 år sen?

nee, förra året..

Old Post Aug-03-2004 22:16 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

När HL2 faktiskt kommer är lite av en gåta... jag gissar på att det kommer till jul.

Spel jag väntar på är roller coaster tycoon 3 :P Älskar tycoon lir! Det kommer vara helt i 3d och man kan åka sina egna berg och dal banor :P fett!

Old Post Aug-03-2004 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag väntar fortfarande på Duke Nukem Forever ... hehe
det skulle släppts 1998

Old Post Aug-03-2004 22:56  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

doom3, det lär ju vara lite utav en personlighets fråga. själv så är jag inte så mycket för att springa omkring själv i flera timmar och bli skitskraj och rädda hela världen helt själv.

känns så ensamt och klysché. men jag har inte testat spelet ännu så jag vet ju inte. jag föredrar gamla hederliga doom och doom2 där man kan spela coop via LAN teamwork är nyckeln!

Old Post Aug-04-2004 08:20  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

för er som undrar över HL2.

Todd Hollenstad på Valve software (utvecklarna av HL2) påstår att dom kommer färdigställa spelet i Augusti helt säkert.
Sen är det upp till Viviendi games när dom vill släppa spelet.

personligen tror jag att eftersom Doom3 just kommit ut så tvivlar jag på att dom väntar speciellt länge med HL2, tror inte på Julteorin.

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-04-2004 09:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNice progressive track from Ministry of Sound radio. Please help me ID.. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - Cream [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:16.

Forum Rules: