Ik snap de hype zond ASOT niet goed, no matter welke stream ge gebruikt, week na week is het een en al geklooi en rotzooi. Haperingen, storingen, verspringingen, overbevolkte streams, ... bah
ASOT op zich is echter wel goed...
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jan-22-2004 18:28
super-styleR
.FunkyTek
Registered: Dec 2003
Mijn vorige post was dus fout he manne , het begint pas om 20.00
nog 17 min :O
Jan-22-2004 18:42
super-styleR
.FunkyTek
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik snap de hype zond ASOT niet goed, no matter welke stream ge gebruikt, week na week is het een en al geklooi en rotzooi. Haperingen, storingen, verspringingen, overbevolkte streams, ... bah
ASOT op zich is echter wel goed...
Er bestaat zoiets als irc,ftp waarop je die sets wel eens kan vinden
Ik vind asot zelf gewoon goe omdat ge der maanden op voorhand de nieuwste platen hoort
Jan-22-2004 18:45
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by super-styleR
Er bestaat zoiets als irc,ftp waarop je die sets wel eens kan vinden
Ik vind asot zelf gewoon goe omdat ge der maanden op voorhand de nieuwste platen hoort
Heeft er al eens iemand ooit bij stilgestaan wat het nu is van een plaat maanden op voorhand te horen, terwijl je die evengoed kunt beluisteren als ze uit is.
Zelfde voor Games. Waarom een game spelen maanden voor het officieel uit is?
Think about it terwijl jullie naar ASOT luisteren
Jan-22-2004 19:00
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by pooley
Kalm blijven emma
uw bloeddruk !!
ik doe mijn best
asot is goed=> door asot ken ik de titels van tracks... anders wist ik nooit wat welke plaat was
en ik moet zeggen dat ik de laatste tijd geen problemen heb met de streams, ik luister via trancesphere en da werkt perfect !