|
@ ShyTrance
Joost Van Den Berg's Spring Set, that's the real stuff
Du har inte lust att skicka bakgrundsbilden till min epost? jag skulle mycket gärna använda den på mitt skrivbord också ifall det går bra -> [email protected]
EDIT: lika bra att posta mitt nuvarande skrivbord (i skala 1:2 för att inte ockupera hela skärmen). Jag är inte djävuls-dyrkare eller nåt sånt om ni nu tror det, tyckte bara att bilden var fascinerande

___________________
www.petersouth.net
Last edited by CJ InterCity on Jul-04-2005 at 00:57
|