Het lijkt wel een voetbalopstelling zo.. Alleen weet ik niet of ik wel de meest geschikte keeper ben
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
joh anders gooi je er een zooi red bull of andere oppeppende troep in en word je vliegende keep
quote:Originally posted by DjRV joh anders gooi je er een zooi red bull of andere oppeppende troep in en word je vliegende keep Kan ook Overigens op Addiction effe die plaat omruilen? Eerder ben ik niet in de buurt.. Vraag et maar effe hier want PM is niet echt doorgekomen geloof ik
quote:Originally posted by DjRV joh anders gooi je er een zooi red bull of andere oppeppende troep in en word je vliegende keep LoL, krijgen we weer zoiets als de vorige Addiction; Petrus het likkende hondje etc
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe LoL, krijgen we weer zoiets als de vorige Addiction; Petrus het likkende hondje etc petrus likt wel vaker zijn wonden toch ? :P
klinkt zeker gezellig!
denk dat het nu tijd is dat jullie mij gaan flamen! ik kom er net achter dat ik in tjechie zit op 28 feb !! heb ik weer !
___________________ Ga eens dood!
quote:Originally posted by franzelare denk dat het nu tijd is dat jullie mij gaan flamen! ik kom er net achter dat ik in tjechie zit op 28 feb !! heb ik weer ! Dat uitgerekend jij niet kan komen! Snuggle, hierbij heb jij de officiele 100% PF foto-toestemming.
___________________ Allemaal gelul!!
heren organisatie... zijn de flyers al gedrukt? zo niet,wacht dan ook heeeeeeeeeeeeeel effies want ik probeer een leuke guest dj te regelen om mee back2back te draaien
quote:Originally posted by DjRV heren organisatie... zijn de flyers al gedrukt? zo niet,wacht dan ook heeeeeeeeeeeeeel effies want ik probeer een leuke guest dj te regelen om mee back2back te draaien Euhhh bel tim ff Das de man van de flyers.
quote:Originally posted by DjRV heren organisatie... zijn de flyers al gedrukt? zo niet,wacht dan ook heeeeeeeeeeeeeel effies want ik probeer een leuke guest dj te regelen om mee back2back te draaien Wie? Dazzle, Cor Fijneman...of toch Precision? Zou wel vet zijn!
het is zo lang geleden dat ik naar een goed feest ben geweest dus dit kan ik niet missen, zowizo vorige addiction was ook leuk! alleen deze keer niet tot 8 uur wachten in een kledingszaak van THC's moeder!
___________________ "Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!