Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002
Invisible Grin

De Mp3-dj's erbij maakt het juist extra intressant vind ik.

Old Post Jan-23-2004 13:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

zo dus?

Old Post Jan-23-2004 13:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Zo zeg, er wordt flink werk van gemaakt
Ga ik ook maar eens m'n best doen op een mix

Old Post Jan-23-2004 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Switch
om maar aan de huidige sceneregels te houden, VBR

Dus als ik gewoon een 128 kbps mix inlever is het niet goed?

Enne het weeekend van 14-15 februari is te vroeg.. Dan kan ik echt niks reresentatiefs neerzetten omdat ik pas volgende week terug ben.. En dan eerst nog weer eens wennen aan het mixen, platen uitzoeken en zo..

Ik dacht dat 1 maart vast stond?

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jan-23-2004 13:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

ja 1 maart

Old Post Jan-23-2004 13:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Ok ik zal alles effe goed samenvatten. Elke dj heeft een nummer gekregen van mij, die alleen zij weten. Vooral de jury mag het niet weten .
Op onderstaand plaatje staat aangegeven welke nummers door welke juryleden worden beoordeeld.

De winnaar en 2e van elke groep (10 dj’s) gaan vervolgens naar de 2e ronde. De 2e ronde bestaat uit 2 groepen. Deze zullen weer worden beoordeeld door alle juryleden. (5 juryleden per groep)

De winnaars en de 2e winnaars van elke groep (4 dj’s) gaan dan naar de 3e ronde, oftewel, de finale. (10 juryleden)

Eisen:
- mixen niet langer dan 60 minuten
- mixen ge-encodeerd op VBR (--alt-preset standard)
- stijl: niet belangrijk (ik verwacht dus een professionele houding van de jury)
- juryleden geven bij elke mix in 5 zinnen aan wat er goed of slecht was.
- Mixen worden voor (!) 1 maart ingeleverd. Ben je te laat, jammer dan, genoeg tijd gehad.
- Juryleden hebben dan 1 week om ronde 1 te beoordelen. Daarna 1 week om ronde 2 te beoordelen, en vervolgens de finale 1 week de tijd. Dan heb ik nog 1 week de tijd om de uitslagen op papier te zetten en om de laatste dingen te regelen (misschien dus ook weer een broadcast op TAW) dus 1 april is de uitslag klaar...

Old Post Jan-23-2004 14:04  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

nondeju, dit word gewoon een project

tijd voor een sticky

(als ik bijv. de openingspost moet wijzigen ofzoiets dergelijks stuur maar even een PM)

oh ja, ik had graag willen jureren, maar ik zit sinds kort op kamers en heb op dit moment nog geen internet, dus ik denk niet dat ik genoeg tijd heb om alles te luisteren en tot een goed oordeel te komen

Old Post Jan-23-2004 14:09 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

thx Blik

Old Post Jan-23-2004 14:13  Netherlands
Switch
Supreme tranceaddict

volgens mij weten ze niet dat deze thread nu bovenaan staat

Old Post Jan-23-2004 15:18  Netherlands
Muppet
animal

mogen de juryleden die samen een groep beoordelen ook overleggen als ze twijfelen wie er wel of niet doorlaten. Van de 6 sets die ik dan zou moeten beoordelen zou ik dan toch wel een beetje willen overleggen met, in mijn geval, snuggle over de beste binnen de poule

Greetz Muppet

Old Post Jan-23-2004 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

ik heb ook nog wel wat server ruimte. Helaas niet voor alle mixen. Data transfer is maar 2gb per maand. en er zit ook nog een site op die server, maar die trekt niet zoveel.

Old Post Jan-23-2004 16:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

En mijn nummer is......... 377

Moeie opzet zo.
Ik kan mijn eigen space wel regelen voor de 2 juryleden die mij moeten beoordelen.
Dan stuur ik Switch wel een PM met de gegevens waar ze die kunnen halen.

Hopen dat er meer mensen zijn die dat kunnen, anders val ik door de mand....
Of dan gaat mijn voorstel niet door.

Lijkt mij iig een goede optie, als je zelf space kunt regelen laat zorg je dat jou juryleden de gegevens krijgen via Switch (of één van de mods? Switch heeft al heel wat geregeld!)

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-23-2004 17:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHardStyle ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStage One – Space Manuevres (Unreleased dj orkidea remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:03.

Forum Rules: