|
ja watte!
gister, (vrijdag dus) naar illusion geweest. kwas er vorige week ook al geweest op zaterdag (toen grotendeels in de kleine zaal boven gezeten omdat we het onder ni zo goe vonden).
nu waren we geweest omdat cor fijneman een set van 2 uur ging draaien (is elke 2de vrijdag van de maand). en jaaaaaaaaa watte wat een set was me da!!
serieus goeie boel, technisch (mixen) was subliem, en Cor draaide bom na bom gewoon, ook een zeer goede opbouw van de set met het laatste half uur serieus HARD en GOED!
Nummers die ik me herinner:
- Tiesto - Breda 8 PM (Montana edit)
- Benny Benassi - Love is gonna save us
- Ton TB - Dream machine (marco v remix)
- Kompressor - Black Onyx (Green Martian Remix) !!!!!!!!!!
--> ik hoopte al stiekem dat Cor hem zou draaien, en ja hoor hij deed het. Er was niet echt veel volk de hele avond maar toen Cor aan zijn laatste half uur van zen set begon (waaronder deze schijf) stond wel iedereen te flippen op de dansvloer. Including me
Voor de rest draaide hij de wat hardere trance, en hoewel ik dit nog zelden luister kon het mij zeer bekoren. Was echt een super set.
En totaal NIET commercieel gedraaid ook. Zijn hit San Pedro heeft hij niet eens gedraaid, ook gene traffic ofzo... De 4 bovenstaande nummers waren de enige die ik kende, de rest allemaal onbekend voor mij maar wel zeer goed.
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
|