|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Mar-01-2004 10:32
|
|
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Mar-01-2004 11:08
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Best leuke lineup moet ik zeggen!! Vindt dit wel verrassend hoor....!!Michel de Hey en Picotto zijn leuk,
Laidback Luke en Felix de Housecat passen wel bij elkaar, als deze voro de eerste 2 heren draaien is het een goede overgang. Bates past daar ook wel bij.
Maar wat doen die laatste 2 bij de lineup????
Ik ga er geen kaarten voor halen, ik zit bij Tomorrow..!! |
Op zich vind ik dit best een heel erg leuke line up:
Mauro Picotto
- Productie technisch naar mijn mening altijd top. DJ technisch misschien wat minder maar altijd lekkere sets!
Michel de Hey
- Voor de pure techno liefhebbers is ie misschien te commercieel. Ik vind dat ie altijd lekkere sets draait. Carl cox nodigt hem vaak uit om in de UK te draaien, dat zegt genoeg volgens mij
Laidback Luke
- Misschien wel de beste dj van de dag op DV2003. Dat swingde toen echt de pan uit!!!! Ben benieuwd of ie dat in gelredome ook kan doen
Felix da Housecat
- Nooit echt goed geluisterd, wel wat flarden van Mysteryland 2002 opgepikt maar te weinig om mening over te vormen. Maar als ik goed begrijp is het club/groove.
Benjamin Bates
-Jah een wereldset op IC 2002, op 2003 wat minder. Deze jongen kan dus echt wel draaien, en die plaatjes die die met marco v heeft gebouwd zijn natuurlijk super.
Don Diablo
-Een van de meest diverse djs van nederland. Hij kan sets draaien van electro naar uk hardhouse. Wat ie ook draait, draaien kan ie goed hoor!
DJ Chuckie
- Jah dat deze erbij staat is dan weer jammer. blegh. Ik kom voor een avondje housen als ik R N B wel dan doe ik me kani pakske aan en ga pimpen op een of ander rnb feest.
Ga ik naar dit feest?:
Ik denk het niet, dat terwijl de line up, behalve chuckie dan, me best wel aanstaat. Een avondje grooves/club en wat techno gaat er best in! Als dit feest vorig jaar gegeven was dan was ik denk ik wel gegaan omdat me financiele situatie er een stuk beter uitzag toen! Ben nu maar een arme student en HQ Mei zijn nu al Lab 4 en Lisa Lashes bevestigd. Ga dan liever hardhousen voor 20 euro intree.
Mar-01-2004 14:23
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:42.
Forum Rules: