Hij komt ook op impulz, dua ken ik daar weer ff uit m'n plaat gaan hehe.
BTW, de Dv video's op net Net zijn in totaal zo'n 800 mb. jiha!!!
Aug-08-2001 15:56
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik zie Tom Harding en JP iedere maand op het TOPFEEST HQ in de Melkweg, daarom heb ik op DV voor Tiesto gekozen en heb daar geen spijt van en 24 aug weer lekker naar HQ!!!!!
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Hij komt ook op impulz, dua ken ik daar weer ff uit m'n plaat gaan hehe.
ja en op de FFWD Flugel truck (laatste truck met DJ's zichtbaar achterop): Tom Harding (YEAH), DJ Flugel, Miss Promiss, 2 o'clock Ron (Hardhouse)
Vet dat hij daar ook komt vind ik!
quote:
Originally posted by Remy D Ik zie Tom Harding en JP iedere maand op het TOPFEEST HQ in de Melkweg, daarom heb ik op DV voor Tiesto gekozen en heb daar geen spijt van en 24 aug weer lekker naar HQ!!!!!
Nee ik denk dat Tiësto ook super cool was alleen het extratje bij Tom Harding was dat hij buiten stond en dat vond ik toch wel ff wat vetter. en die HQ feesten daar ben ik nog nooit geweest, die lijken me wel echt gaaf! aanrader dus?
Aug-08-2001 16:36
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
HQ is zeker top. AANRADER!
Misschien wel geinig om degenen die daarheen gaan ff te meeten? Ik kan de eerstvolgende keer niet, maar ben er daarna weer. Zal tegen die tijd wel ff een thread maken erover.
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Little Theseus HQ is zeker top. AANRADER!
Misschien wel geinig om degenen die daarheen gaan ff te meeten? Ik kan de eerstvolgende keer niet, maar ben er daarna weer. Zal tegen die tijd wel ff een thread maken erover.
okay cool! ik wil er nu eindelijk wel eens heen!
Aug-08-2001 17:01
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
na JP en Tom harding wil ik meer meer meer!!!
ik wil ook wel een keertje naar een HQ party!!!!
Aug-09-2001 22:38
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
HQ is MASTER!!!!
Ken niet wachten op de 24e!!