Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent

hoe was het ? ? ?


___________________
this is NOT miami !

Old Post Jun-05-2004 16:40  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Joh het duurt nog tot 23:00 uur ofzo!
Niet iedereen gaat meteen na Armin naar huis


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-05-2004 16:47 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance



Registered: Sep 2001
Location: Tilburg City

quote:
Originally posted by SnuggLe
Niet iedereen gaat meteen na Armin naar huis


LOL

Deze post maakt een dag werken weer helemaal goed

Old Post Jun-05-2004 17:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Creamfields23
LOL

Deze post maakt een dag werken weer helemaal goed


Maar het was gewoon een inkopper


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-05-2004 18:18 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

kreeg paar uur terug sms van leks en volgens hem was het wel vet!

hopelijk geen relletjes maar tjah blijft rotterdam he


___________________

Old Post Jun-05-2004 18:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent

quote:
Originally posted by SnuggLe
Joh het duurt nog tot 23:00 uur ofzo!
Niet iedereen gaat meteen na Armin naar huis


nee, ik dacht gewoon dat iedereen na Gielen naar huis ging gaan ...
aangezien ze kaartjes van hem gekregen hadden en de rest van de line-up toch niet intresting was


___________________
this is NOT miami !

Old Post Jun-05-2004 18:35  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko



Registered: Jul 2003
Location: Curacao

lol emma!!!
maareeee nu is het toch wel bijna afgelopen???


dussssssss hoe was het?


___________________

Old Post Jun-05-2004 19:19  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

quote:
Originally posted by ambs
lol emma!!!
maareeee nu is het toch wel bijna afgelopen???


dussssssss hoe was het?


Vrouwen.... *zucht*

Old Post Jun-05-2004 19:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko



Registered: Jul 2003
Location: Curacao

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Vrouwen.... *zucht*


what's that supposed to mean????????? HUH?


___________________

Old Post Jun-05-2004 20:17  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

quote:
Originally posted by ambs
what's that supposed to mean????????? HUH?


Dat laat ik aan jouw verbeelding over...

Old Post Jun-05-2004 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

Zo, ik ben weer thuis !

Wat een leuk feest was dit zeg! Ik had er eerlijk gezegd vooraf geen verwachtingen van (niet negatief en niet positief) maar het was echt serieus waar een leuk feest! Maar laten we beginnen bij het begin.

Vanmiddag om 13.40 naar Ommen geraced (letterlijk, ik was laat ) om daar exact volgens de planning de trein te halen. Iets meer dan 3 uur later stond ik voor de kuip alwaar buiten de muziek al te horen was en het al stevig beukte, of liever gezegd, beuhqte . Fouilleren ging niet heel grondig en redelijk vlot dus meteen maar naar binnen gerend want Fausto was al lekker stevig aan het draaien. Precies wat je van Hardhouse verwacht, lekker, stevig, vlot maar niet lomp . Jammer alleen dat het mixen nergens over ging (en dat zeg ik ), maar dat maakte de pret er niet minder om. Meteen de overig aanwezige TA's opgezocht (helemaal alleen is ook niet echt gezellig) alvorens Armin begon .
Armin draaide zoals verwacht weer flink harder dan ie normaal in ASOT doet en gelukkig kan ik dat maar al te goed waarderen. Wat kan muziek toch lekker zijn zeg . Lekkere stevige trancers afgewisseld met technoplaatjes (kaliber: de plaat doet meer dan de dj). I like it when he does that . Wel een beetje onsamenhangend maar daar lig ik gelukkig niet wakker van.
Daarna was het de beurt aan Marco V en was het de hoogste tijd om even bij te tanken. Was eerlijk gezegd allemaal prima geregeld! Alle zooi was om het stadion heen geparkeerd samen met wat shops met daarin vaag spul te koop . Wel 2 soorten munten voor food en drinks maar dat mag de pret niet drukken.
Onder het eten kon het me niet ontgaan dat ook Marco weer stevig aan het knallen was dus maar z.s.m. het voedsel naar binnen gepropt en weer verder gesprongen. Lekker setje . Meer kan ik er niet over zeggen.
Na Marco V was het tijd voor een liveact van Secret Cinema. Nou had ik deze act nog nooit gehoord en ik moet zeggen: WAT STOM VAN MIJ ZEG
! Allemachtig wat was dat een heerlijk stukje Techno zeg. Ontdekking van de dag en misschien wel de beste act die ik gehoord heb! Beter maar dat manneke goed in de gaten houden . Na een flinke partij springen op dit fraaie stukje geluidstechniek de TA-crew even gedag gezegd (behalve Tijs08 want die was te druk met een madammeke) en weer naar huis gegaan, aangezien dat ook weer iets meer dan 3 uur zou gaan duren. Geen problemen deze keer trouwens, dit tot mijn eigen verbazing .

Nog wat algemene dingetjes: Hoewel de aankleding door het licht niet helemaal tot z'n recht kwam was het toch allemaal heel netjes geregeld. Men had bv. de bovenring helemaal afgedekt met doeken en er waren een mooi aantal vlammenwerpers aanwezig . Het was niet enorm vernieuwend en wereldschokkend maar wel gewoon goed voor mekaar (Y). Iets meer zon had dit feest echt een topper kunnen maken en ik weet zeker dat men het nog wel een keer weer gaat doen want:
1) de kuip was voor meer dan de helft gevuld dus men zal wel winst gemaakt hebben
2) sfeer was niet uitbundig maar wel vriendelijk en goed
Aansluitend kan ik dus melden dat ik geen kwaaie mensen gezien heb, geen vechtpartijtjes heb waargenomen en dat het gewoon een COOL feest was . Wel een vrouwtje gezien dat zich de volgende keer wel zal bedenken als ze weer een illie doet. Mensenkinderen wat zat die te klappertanden zeg . En dat voor 35 euro all in (incl. reis, food, drinks etc.). Ik heb vervelendere zaterdagmiddag/avonden gehad .

Speciale dank gaat uiteraard uit naar dhr. Johan Gielen. Of ie goed draaide of niet weet ik niet maar ik heb iig een leuke dag gehad!


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jun-05-2004 22:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by ambs
what's that supposed to mean????????? HUH?


.... fill it in yourself biAtch!


Het was WEL OK... maar verder ook wel weer niet zeg maar. Dit zal wel 1 malig worden... 0-1 voor de Kuip, en wat voor een vlees hadden we in de kuip... TE erg niet goed feest volk! maar dat is eerlijk gezegd mijn subjectieve mening natuurlijk, eigenlijk. JA JA het was me er 1! nou nou niet echt! Alfa Versa crashed half way down... niemend merkte het, moet je na gaan....

Maar ff to the . het was dus niet echt OK. het was wel OK maar toch niet echt. Gielen gelukkig gemist (kauwgomballen naar hem geworpen maar afstand was net te groot )


Inspiratieloze KUTballen................ (beide plaatjes/draaiers)

Fausto half maar klonk bij fouilleren wel beetje super maar toch net niet, geloven wij...

Armin(der) verzoop in zijn eigen hard style tranceyed kut nummers die totaal de plank mis sloegen in de toch al niet goed gevulde badkuip ZONDER schuim!
Hierna volgde onze kleine kale grote vriend uit het dorp waar Tango enzo ook schijnen te wonen (leuk daar?)
Hij draaide zeker de beste set van het feest, vooral 'I shot you BANG BANG' was goed te peren/pruimen! Daarna viel hij terug in het sensatie nivo van idttttennogwat en draaide GVD nog eens die loops en dingen.... jaja hij had er zin in..


Zie hem hier gecamoufleerd met muts op zijn kale koppie, copy?



hierna de geheime bioscoop die wel OK was maar nooit echt kon boeien en daarna Swemvest die het feest een gepast einde gaf door iedereen zo snel mogelijk DE UIT wist te bonjouren! helemaal dus!!

Slotsom:
1+1 blijkt niet altijd te wezen, echter -6 blijkt ook niet altijd in positieve zin mee te vallen. Dus... jaja het was balen. We zullen dit (val)partijtje waarderen met een redelijk gematigde doch serieus advies om strike1 bij 1 te laten ipv ieder jaar een spare te halen. YES! Zo, nu eerst een

- Locatie: 8 (dicht bij huis + supergoede bereikbaarheid voor sommigen)
- Vuurwerk: -3 (Horen, maar niks zien fikken, ZONDE HOOR van al dat geld)
- Barvrouwen: Dit keer eindelijk eens met IQ, maar allemaal nog steeds in de wachtrij voor EXTREME makeover
- Toiletten: Eerste 0,3 uren goed toegankelijk, hierna was een gondel+gasmasker toepasselijk geweest bij de onpasselijke letterlijke plassen, die ontstonden in het urinoirenende gebiedje van deze festiviteit. Dus dan weet je het wel piepeltjes.
- Muziek: Aanwezig.
- Vrouwen: Rotterdams => , dus vrij plat, toch wel aantal vrouwen gezien met een nice rack, die duidelijk NIET uit Rotjeknor kwamen hor. Met zeker meer dan 2,45 vrouwen gesproken, wat toch wel een gemiddelde moet geven van het soort vrouw wat rondloopt op dit soort festiviteiten. Reactie was verpletterend, doch afstotend. Hallo, DEO?!?!?!
- Ambience: Jammer genoeg geen madeliefjes kunnen plukken van de toch altijd beeldschone recreatieve uitziende grasmat van het altijd mooist uitziende stadionnetje van geheel Nederland. (according to B.R.A.M.). Toch nog enkele mensen zien kroelen met elkaar, maar anderen vonden het in deze toch weer gepast om een potje te gaan lopen GRASMATTEN. Vuile hufters, jakkiebah stomme tiefusmongolen, ik vond het waanzinnig totdat jullie langs kwamen beuken, mn hele dag was verpest en ben met verlopen mascara en huilend afgedropen, bweh.


Uiteindelijke SOTSLOM:
8+ -3+3-6+8*2*3.125*21/3/11.2 en daar de van (korting bij 65minners deze maand alleen!!!) geeft dus een GRAND TOTAL van 6+


Al met Al dus S U P E R !!!!!! (nee, hoor) LEES DAN goed ofzo. UD-C me never back again in the cube BABY. Dusss......


T&D ?


___________________

Last edited by tijs08 on Jun-06-2004 at 01:30

Old Post Jun-05-2004 23:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp!! [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlias - "Elements" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:38.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!