|
Sow, weer onzettend genoten vanmiddag zeg, wat een race!!
Het begon al goed, met Panis die een herstart veroorzaakte en de temperatuur van de motoren enzo flink opliep waardoor er veel uitvielen, waaronder de enorme plof van Sato waardoor Fisichello over Coulthard vloog en op z'n kop in de vangrail terecht kwam 
Maar wat R.Schumacher deed snap ik niet echt, op de race lijn in een bocht van je gas af gaan om Alonso voorbij te laten gaan Dat Alonso daarna zo boos was, is wel terecht, en wat risico betreft, op de rem kon hij ook niet meer want dan zou hij ook in de vangrail zijn gekomen of op Ralf zijn geknalt. Dus terecht dat hij z'n vinger opstak naar Ralf en een paar rondes later Ralf ook nog aanwees zo van van ik pak jou dadelijk nog wel ff
Daarna M.Schumacher, het kon een breaktest zijn, maar ook een defect aan de remmen/lager. Dus je kunt het niet zeggen, maar schumacher kennende en het risico dat Button zou winnen (waardoor de voorsprong van Schumi in de titelstrijd een stuk werd verminderd) lijkt het mij toch meer een defect aan de lager/remmen.
En wat waren de laatste paar ronden toch spannend, maar gun het Trilli meer dan Button, want wat had die Trulli voor deze toch een pech zeg!!! En Button z'n tijd komt nog wel 
Deadmau5
Eric Prydz
|