Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Waar komt Sasha nou, Den Haag of een andere stad ??

Denk Amsterdam, geen Den Haag iig.

quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, maar mensen....denk is effe realistisch na.
In die haagse boerentoko kunnen 50 man. Op zo'n grasveld kenne 250.000 man......doe niet zo hysterisch mensen Als die line up komt dan zijn er nog zat kaarten te verkrijgen, take it easy, alles relaxed, just krap in je zak dude.

Boerentoko?
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

Wanneer ben jij voor het laatst ergens geweest?
Addiction?
Boerentoko!

Old Post Apr-15-2004 17:35 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wanneer ben jij voor het laatst ergens geweest?
Addiction?
Boerentoko!

Slaat weer werkelijk nergens op........
Moet je geen boeven vangen Ik zit je collega's af te luisteren op de scanner en ze zijn 2 marokkanen aan het achtervolgen die een scoorter hebben gejat. Ze rijden nu op de Marnixstraat. Doe eens wat nuttigs dan enkel achter je PCtje te zitten....ambtenaar!

Old Post Apr-15-2004 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Slaat weer werkelijk nergens op........
Moet je geen boeven vangen Ik zit je collega's af te luisteren op de scanner en ze zijn 2 marokkanen aan het achtervolgen die een scoorter hebben gejat. Ze rijden nu op de Marnixstraat. Doe eens wat nuttigs dan enkel achter je PCtje te zitten....ambtenaar!

Als hij uitgeluld is en weet dat ik gelijk heb en echt niets anders kan verzinnen, gooit ie het maar weer op het ambtenaar zijn.

Weet niet waarom ik op weer zo'n kansloze reply inga, maar hier komtie:

1) Wat jij aan het luisteren bent is geen Politie Haaglanden
2) Waarom kan je achter je pc niets nuttigs doen? Oh nee sorry een camera vasthouden verbetert de wereld, was ik even vergeten!
3) Werken om 19:30? Sjappoo voor diegenen die vanaf sochtends 8 uur tot nu nog aan het werk zijn. Oh nee sorry zo'n bikkel ben jij wel.

En schiet nou maar eens op met het geld voor het Awakenings kaartje of ik verkoop hem met shirt aan iemand anders

Old Post Apr-15-2004 18:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:

Als hij uitgeluld is en weet dat ik gelijk heb en echt niets anders kan verzinnen, gooit ie het maar weer op het ambtenaar zijn.

Ik heb het over een toko wat klein is en dat vergelijk ik met een groot grasveld.........komt meneer meteen met: "jaa en jij gaat nooit naar feesten, waar ben jij voor het laatst geweest. blablabla, heeft er dus geen ene mallemoer mee re maken, danku

quote:
1) Wat jij aan het luisteren bent is geen Politie Haaglanden

Meneer kan op mijn PC kijken? Ik luister hier naar twee kanalen POlitie/Brandweer Haaglanden.....danku

quote:
2) Waarom kan je achter je pc niets nuttigs doen? Oh nee sorry een camera vasthouden verbetert de wereld, was ik even vergeten!

Ik werk tenminste voor me centen, jij kost mij alleen maar geld, dank u

quote:
3) Werken om 19:30? Sjappoo voor diegenen die vanaf sochtends 8 uur tot nu nog aan het werk zijn. Oh nee sorry zo'n bikkel ben jij wel.

Gister gewerkt van 14:00 tot 01:30 (vandaag)
Vandaag 05:45 uit me nest omdat ik 07:15 moest werken....GUT meneer de politieagent zit ook op zijn stoel voor de PC danku

Last edited by New Wave on Apr-15-2004 at 18:42

Old Post Apr-15-2004 18:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

hahaha jullie zijn echt weer zwaar kansloos bezig

maar goed, ik wil dit jaar ook zeker naar DV, ik wacht alleen wel ff de line-up af

Old Post Apr-15-2004 18:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Ik heb het over een toko wat klein is en dat vergelijk ik met een groot grasveld.........komt meneer meteen met: "jaa en jij gaat nooit naar feesten, waar ben jij voor het laatst geweest. blablabla, heeft er dus geen ene mallemoer mee re maken, danku

Meneer kan op mijn PC kijken? Ik luister hier naar twee kanalen POlitie/Brandweer Haaglanden.....danku

Ik werk tenminste voor me centen, jij kost mij alleen maar geld, dank u

Gister gewerkt van 14:00 tot 01:30 (vandaag)
Vandaag 05:45 uit me nest omdat ik 07:15 moest werken....GUT meneer de politieagent zit ook op zijn stoel voor de PC danku

Old Post Apr-16-2004 14:38 
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
hahaha jullie zijn echt weer zwaar kansloos bezig

maar goed, ik wil dit jaar ook zeker naar DV, ik wacht alleen wel ff de line-up af

Hebben we dan geen hertentamens?

Old Post Apr-16-2004 15:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Jappio
Hebben we dan geen hertentamens?

Iig niet op die zaterdag, maandag de 9e zou de eerste herkansing voor ons kunnen zijn. Maar dit jaar geef ik eens Dance Valley voorrang ipv andersom

Old Post Apr-16-2004 16:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Op start2dance staat dat er een Yoshitoshi tent komt hmm vet
Zou deepdish dan ook weer komen??

Als dj's eenmaal op dancevalley hebben gestaan dan willen ze ieder jaar weer terugkomen.

Old Post Apr-16-2004 16:54  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by magrec
Als dj's eenmaal op dancevalley hebben gestaan dan willen ze ieder jaar weer terugkomen.

Mwjha, geeft maar weer eens aan hoe origineel die line up is he!

Old Post Apr-16-2004 17:00  Netherlands
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Mwjha, geeft maar weer eens aan hoe origineel die line up is he!

ik denk ook niet dat de line up erg vooruistrevend zal worden althans niet als awakenings. Maar Dance Valley is gewoon vanaf 10 uur sochtends knallen mede mogelijk gemaakt door de beste djs uit elke stroming!

Trouwens Orbital laten afsluiten in 2001, TOm Harding niet laten afsluiten in 2002 maar Yoji en dat terwijl Harding altijd heeft afgesloten, Cox zijn eigen podium vorig jaar, Laidback Luke theme laten maken 2003. Op zich wel aparte beslissingen maar nogmaals: Awakenings dit jaar heeft lef om die line up neer te zetten. Aan de andere kant ook wel trickey want weten die gasten wel wat het nederlandse publiek wil.

Old Post Apr-16-2004 17:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by basvh
Aan de andere kant ook wel trickey want weten die gasten wel wat het nederlandse publiek wil.

Awakenings probeerd een beperkt doelgroep te berijken.
Een doelgroep die exclusiviteit, afwisseling en nieuwe mensen wil zien draaien.
Ik denk dat monumental eerder nadenkt wat het 'techno' publiek wilt en minder wat het 'nederlandse' publiek

Over het algemeen komen op Dance valley mensen die het allemaal wel best vinden en komen voor de hele grote namen.

Monumental weet denk ik wel wat het 'techno' publiek wilt, anders boeken ze deze namen niet

Old Post Apr-16-2004 17:40  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnyone ever heard this before [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPenner & Muder - Presence Of Another Man (Original Mix) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:07.

Forum Rules: