| quote: | Originally posted by Eye-Riz
[B]Ik loop niet te zeiken Gekhous, ik geef alleen een reactie. Als je je aangevallen voelt door dat rijmpje, spijt me dat voor je, maar het was niet om jou aan te vallen (je naam staat er toch niet bij?), het was een algemeen iets over racisme en dat deed ik omdat ik er een beetje moedeloos van word op zo'n dag als vandaag. |
sorry, maar was niet over rijmpje, was bij jou over respect dingie:
| quote: | | Wel vind ik het raar dat je 'Respect' in je onderschrift hebt staan terwijl ik dat niet ergens terug vind in je je reacties waarin jij beschrijft hoe je over buitenlanders denkt. |
en ik vind het niet nodig om mezelf te herhalen, want dit heb ik net uitgelegt schatje
| quote: | | That's all. Je zou verder in de thread nog eens moeten lezen, dat ik er geen probleem van maak dat iemand anders denkt dan ik, alleen laat mij dan ook mijn mening hebben (respecteer dat dus, moet lukken, je herinnert jezelf er tenslotte aan in je onderschrift), en noem het dan niet meteen gezeik. |
ok, eerlijk toegeven: jij was niet aan het zeiken, die andere gast alleen...
| quote: | | Mocht iets lachwekkend op je overkomen: mooi zo, beetje luchtigheid kan geen kwaad. Maar als jij interpreteert dat die lachwekkendheid over jou gaat, dan moet je misschien wat objectiever de reacties lezen. |
ik citeer Jukx: "hahaha heb je nou zelf nog niet door hoe lachwekkend je bent?? loopt die eerst iedere buitenlander af te zeiken en dan zoiets!" ik weet niet hoe jij dit interpeteert, maar volgens mij word er hier toch echt gezegd dat het om mij gaat 
en luchtigheid.... ik ben luchtiger dan een bros het leven moet je niet te serieus nemen, veel leuker, en een stuk minder om je zorgen over te maken