|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003
|
|
|
Moogwai - Viola [Platipus - Plat071] , kamelen sa att dom hadde den i back2plastic när vi snackade på #tranceland, ock så då var jag bara tvungen att ha den, med den gudomliga armin van buuren remixem
Redd Square - In Your Hands [Inferno Promo - DJ FERN 50] , inne på back2plastic så sa en kille att dom hade denna på typ deras reahörna och jag lyssna på den och den var najs,
Joker Jam - Traffic [Red Series - RS3] , jag är grovt förälskadad i van bellen remixen, på flippen finns också en najs lång version som också (som kamelen skulle säga), sätter sås på gåsen
VA - Blueprints (Volume 2) [Slip & Slide - SSBLP011] , jag stack också till mega och kollade fad som fanns på deras rea hörna ock för 20kr så hittade jag denna dubbel 12"a med massa gosig house
Kylie - Red Blooded Woman / Slow (Remixes) - Picture Disck [Parlophone - 12R 6633]
jag kan lätt såga att att ha en sån snygg bild på kyle bara snurra runt på min skivspelare är bara en bonus eftersom denna har bra remixar på hennes låtar
|
Jul-03-2004 16:49
|
|
|
 |
 |
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
Jul-03-2004 21:42
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:46.
Forum Rules: