Originally posted by cyberia
jawadde, ne mens mist hier nogal vanalles as'em efkes van zijne pc verwijdert is
hehe TOR dikke maft,ff alles gaan opschrijven zijt'em,lekker Belgisch Engels trouwens 'when is it coming out' ma props to you,ik zou het belange ni zo goe gedaan hemme!
ik studeer geen Engels hé, plz forgive me
Apr-14-2004 14:26
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
om even iets te zeggen over:
quote:
M.I.K.E. on rotationz
trance and techno should not be two separated things
vind ik dus absoluut niet waar. ik kan techno absoluuuuut niet appreciëren en het is voor mij mijlenver verwijdert van trance. Ik zou dan nog eerder zeggen dat -leek als ik ben prolly- techno eerder aansluit bij hardcore dan bij trance.
Apr-14-2004 18:01
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Gladius
om even iets te zeggen over:
vind ik dus absoluut niet waar. ik kan techno absoluuuuut niet appreciëren en het is voor mij mijlenver verwijdert van trance. Ik zou dan nog eerder zeggen dat -leek als ik ben prolly- techno eerder aansluit bij hardcore dan bij trance.
ben ik het dan weer ni mee eens ...
ik vind een goeie technoplaat wel eens lekker
en techno op sven väth's manier vind ik ook erg okee
Techno is goed gewoon.
Ik heb er zeer lang naar geluisterd en ben ook naar mega feesten gegaan waar het alleen techno was. Mega sfeer, goeie muziek echt bangelijk maar hardcore. Kom zeg, tkomt er ni dicht bij...
Apr-14-2004 18:36
Gladius
Supreme tranceaddict
ffs tis niet omdat ge het goed vindt dat het der dichtbij zou komen eh. Misschien ligt het aan mij maar ik heb in een technoplaat nog nooit een deftige melodie gehoord zen
Apr-14-2004 18:38
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Nee ma techno is gewoon GEEN harcore of whatever
Misschien speedcore, da zou wel kunnen
Apr-14-2004 18:41
Gladius
Supreme tranceaddict
heh lol mja... uiteindelijk zal het toch op smaak uitdraaien, as always =)
Apr-14-2004 18:46
Wildfir3
Seriously Opinionated