Originally posted by cyberia
jawadde, ne mens mist hier nogal vanalles as'em efkes van zijne pc verwijdert is
hehe TOR dikke maft,ff alles gaan opschrijven zijt'em,lekker Belgisch Engels trouwens 'when is it coming out' ma props to you,ik zou het belange ni zo goe gedaan hemme!
ik studeer geen Engels hé, plz forgive me
Apr-14-2004 14:26
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
om even iets te zeggen over:
quote:
M.I.K.E. on rotationz
trance and techno should not be two separated things
vind ik dus absoluut niet waar. ik kan techno absoluuuuut niet appreciëren en het is voor mij mijlenver verwijdert van trance. Ik zou dan nog eerder zeggen dat -leek als ik ben prolly- techno eerder aansluit bij hardcore dan bij trance.
Apr-14-2004 18:01
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Gladius
om even iets te zeggen over:
vind ik dus absoluut niet waar. ik kan techno absoluuuuut niet appreciëren en het is voor mij mijlenver verwijdert van trance. Ik zou dan nog eerder zeggen dat -leek als ik ben prolly- techno eerder aansluit bij hardcore dan bij trance.
ben ik het dan weer ni mee eens ...
ik vind een goeie technoplaat wel eens lekker
en techno op sven väth's manier vind ik ook erg okee
Techno is goed gewoon.
Ik heb er zeer lang naar geluisterd en ben ook naar mega feesten gegaan waar het alleen techno was. Mega sfeer, goeie muziek echt bangelijk maar hardcore. Kom zeg, tkomt er ni dicht bij...
Apr-14-2004 18:36
Gladius
Supreme tranceaddict
ffs tis niet omdat ge het goed vindt dat het der dichtbij zou komen eh. Misschien ligt het aan mij maar ik heb in een technoplaat nog nooit een deftige melodie gehoord zen
Apr-14-2004 18:38
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Nee ma techno is gewoon GEEN harcore of whatever
Misschien speedcore, da zou wel kunnen
Apr-14-2004 18:41
Gladius
Supreme tranceaddict
heh lol mja... uiteindelijk zal het toch op smaak uitdraaien, as always =)
Apr-14-2004 18:46
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
zeggen dat techno op hardcore lijkt omdat het geen melodie heeft is utter crap.
Ik vind idd dat techno weinig melodie heeft, maar hardcore daarentegen heeft soms echt wel leuke melodietjes. Nuja ge moet er voor zijn, maar er ZIT wel degelijk melodie in zenne.
Originally posted by Gladius
ffs tis niet omdat ge het goed vindt dat het der dichtbij zou komen eh. Misschien ligt het aan mij maar ik heb in een technoplaat nog nooit een deftige melodie gehoord zen
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine
Is zelfs schaamteloos gepikt door een of andere pipo die de melodie in een trance plaat gekopieerd heeft.
Apr-14-2004 18:59
Gladius
Supreme tranceaddict
kzal dien is proberen giesber.
en btw, ik zeg niet dat techno op hardcore lijkt, ik zeg enkel dat het eerder richting hardcore gaat dan trance. Over hardcore zeg ik niet veel, enkel dat het dezer dagen er in blijft slagen goede liedjes te verkrachten in oeverloos geboenk. manman wat een trieste zaak
Apr-14-2004 21:40
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
N/O maar als ge niets van hardcore kent moet ge daar niet over gaan veralgemenen... Gij hebt het waarschijnlijk op toestanden zoals DHT enzo. Wel ik kan u verzekeren dat dat de cheese van de hardcore is. Da's zoals ge DJ sammy zou gaan serieus nemen als trance dj/producer.
Als ik over hardcore spreek heb ik het over leuke industrial (da was het toch hé? ) zoals endymion, catscan, nosferatu etc... Da's klasse (als ge voor het genre zijt tenminste).