Originally posted by CJ InterCity
äntligen kan man "snacka trance" utan att behöva tysk ordbok
Undrar dock om det kommer att snackas så mycket om just trance
May-12-2004 21:44
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by reveal
Undrar dock om det kommer att snackas så mycket om just trance
Jag håller med - jag tycker vi sätter oss ner allesammans och gör en föranalys av finalen i schlager EM - det om något skulle få oss taggade inför kvällen
Hehe Menade mest att det nog inte blir att man sätter sig ner och diskuterar trance bara "Jaha, då tar vi det alla i tur och ordning. Favoritlåt, favoritartist, samt senast köpta skiva."
May-12-2004 22:40
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by reveal
Hehe Menade mest att det nog inte blir att man sätter sig ner och diskuterar trance bara "Jaha, då tar vi det alla i tur och ordning. Favoritlåt, favoritartist, samt senast köpta skiva."
men neeeee... tror inte heller det blir så mycket trance prat... vet ifan om jag har pratat nått trance med nån härifrån... hmm.. mjoooo.. jag vizay o mindshooter snackade om lite på tåget påväg till nån fest en gång.. men blir ju inte så mycket direkt...
finns ju annat att prata om liksom.. hehe
May-12-2004 22:59
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Förstår vad han menar... om, man inte normalt har nån med med gemensam musiksmak så får man aldrig utlopp för sina tankar kring trance vilket är lite annorlunda på riktigt mot att bara skriva om det på ett forum som detta
mja, vad jag menar är att det blir skönt att umgås med "likasinnade" vet inte hur det är för er, men inte en enda av mina poalre lyssnar på annat än hiphop & rock. det blir lite trist ibland