Als Armin naar de City Parade komt, noodzakelijk om naar Den Haag niet the gaan
Jun-13-2004 23:43
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Nee? Armin is juist een reden om NIET naar den Asta te gaan
Ik ga voor 2 dingen:
1: Perry
2: O'Neil
Jun-14-2004 06:03
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
quote:
Originally posted by Pumaz
Nee? Armin is juist een reden om NIET naar den Asta te gaan
Ik ga voor 2 dingen:
1: Perry
2: O'Neil
ikke voor 3!!! \o/
1. perry
2. markus
3. SFEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR!!!!
dat gaat een vet feestje worden!
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Jun-14-2004 08:51
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Moeten er nog kaarten gehaald worden? Ik ben van plan om morgen de eerste trits te gaan halen, dus pm me of knal een berichtje over de msn als ik online ben
Jun-14-2004 08:59
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Location: Heverlee
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
___________________
Jun-14-2004 15:46
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
Thuiswedstijd voor MaGiK54
___________________
Down-Under was da bomb
Jun-14-2004 18:53
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium
quote:
Originally posted by Meltoz
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
Jun-14-2004 20:28
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
MaGiK54
SilentEagle
ei
Nu maar hopen dat ze dan niet te streng controleren en een beetje tolerant zijn! Ik word tenslotte 21 binnen een paar maanden, en ik heeeeelemaal van België gekomen, speciaal om mijn idool Armin te zien, ik zou het besterven moest ik niet binnenmogen...
Originally posted by Jasperovitsj
Nu maar hopen dat ze dan niet te streng controleren en een beetje tolerant zijn! Ik word tenslotte 21 binnen een paar maanden, en ik heeeeelemaal van België gekomen, speciaal om mijn idool Armin te zien, ik zou het besterven moest ik niet binnenmogen...
hehehe, ik zal voor de -21 jarigen duimen. En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo?
___________________
Jun-17-2004 12:21
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Nyah
En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo?
Op een week tijd, dat gaat nog stressen worden dan!