Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Jun-23-2004 18:36
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
alléj seg dju, wist niet dat ik nog moest betalen. Das ambetant, ik check die sticky threads nooit.
komt iig eerstdaags in orde!
sorry dus iedereen voor het wachten! =\
Jun-23-2004 21:01
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
't ligt ni aan u ze
Jun-23-2004 21:14
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by Tiger777
't ligt ni aan u ze
Vanmiddag ga ik nog eens langs de bank passeren, dit maal met je rekeningnummer
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jun-25-2004 08:28
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Nog 5 wanbetalers te gaan!
Jun-25-2004 11:33
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by CygnusX
Ze moeten nog gemaakt worden Ik doe de bestelling pas binnen als iedereen betaald heeft. Het is nu nog wachten op :
- TOR
- Nabistai
- Eagle´
- Pumaz
- pooley
- Gladius & Buoyant (resp. 4 en 2euro bijbetalen)
Zodra het geld allemaal binnen is, ga ik de bestelling doen. Bij de winkel zeiden ze me dat de levertijd 2 weken is.
is het mogelijk om nog effe geduld op te brengen meiden, deze knul is nl volledig out of money
Ik zou het u voorschieten moest ik ook geen zware problemen met cashflow hebben
Jun-25-2004 12:25
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Tiger777
En niemand die bereid is je 13€ voor te schieten?
Men hond is gestorven toen ik klein was, ik heb tot men 12 jaar in Elingen bij vriedin van men ma gewoon, ik ben totaal van men ouders vervreemd, heb geen liefde gekend, Armin for prez, Oranje europees kampioen. Nee echt ik sta nu al rood dat kan ik echt niet maken