|
| quote: | Originally posted by emre
Contact me voor die Sasha @ Aria set want daar zit deze tune dus in .... ik zat al te wachten op een ID .... keek vandaag voor het eerst die filmpjes van D'Anvers
Tering wat een vette plaat zeg ... ben je zeker van deze ID Tijsie? |
Ik dacht al wel dat deze G&D tune in die Aria set zou zitten! ik moet die set echt hebben Emre, ik word gek! 
___________________

Sasha!
|