Originally posted by pooley
okok ik zal er zijn
BBQ + feestje
woot woot! t feestje kan nie meer stuk!
Jul-18-2004 17:17
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-18-2004 19:23
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by Jasperovitsj
^ owla, waarom?
Werken, vermoeidheid, de afstand (inclusief geen vervoer), boze ouders...
Misschien bedenk ik me op de dag zelf nog, maar van de dj-lijst mag men mij in ieder geval schrappen
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-18-2004 19:37
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Ej Ej Nabi zo ni he vriend :/
GENE MC DO MEER VOOR U !
Jul-18-2004 20:56
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
ik pas ook
Jul-18-2004 22:15
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Hey Tiger, als het late uur voor u een probleem is mag je gerust mijn plaats om 22u innemen hoor! Het zou toch zonde zijn dat je daarom dit feestje moet missen?
Originally posted by Wildfir3
same here, knoop is finaal doorgehakt
Ghey...
Ik kom nog eens naar een feestje in Leuven zeg
Naja... gelukkig komt Pool wel Ga ik die wel humpen
Wel jammer van Tiger ook Hij steekt veel tijd en moeite in die T-shirts enzo, en levert op die manier best een behoorlijke bijdrage aan dit forum enzo... en dan moetie dit feestje missen omdat op houseparty's altijd drugs genuttigd zouden worden enzo...
T wordt tijd dat je je ouders eens wakker mept Tiger Ik bedoel... In de kerk wordt toch ook niet altijd wijn gedronken?
De line-up is overigens aangepast
Last edited by eieregooie on Jul-19-2004 at 04:08
Jul-19-2004 03:24
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by eieregooie
Ghey...
Ik kom nog eens naar een feestje in Leuven zeg
Naja... gelukkig komt Pool wel Ga ik die wel humpen
Wel jammer van Tiger ook Hij steekt veel tijd en moeite in die T-shirts enzo, en levert op die manier best een behoorlijke bijdrage aan dit forum enzo... en dan moetie dit feestje missen omdat op houseparty's altijd drugs genuttigd zouden worden enzo...
T wordt tijd dat je je ouders eens wakker mept Tiger Ik bedoel... In de kerk wordt toch ook niet altijd wijn gedronken?
inderdaad vree spijtig tiger, kan ei hier alleen maar gelijk geven, maarja das nu eenmaal nie zo gemakkelijk, ouders die iets nie willen snappen.