|
tja, ik doe dit ook voor het eerst, verwacht niet meteen het beste. Ik heb een nieuw begin gemaakt ervan, ik vond m zelf beter zo, kijk maar wat je er van vind, alleen omdattie tien secondetjes langer was heb ik de kwaliteit zwaar omlaag moeten halen, want anders kon ik m niet posten, maar let daar dus niet op.
___________________
www.balticbastian.com/
|