Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto tijdens openings ceremonie Athene
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Tim81

Toch wel leuk om te lezen wat 'onze' Tijs allemaal losmaakt met zijn Openingsceremonie (Tracklist requests / postings)

Meeste users ooit online op TA tijdens Flight643, 869 users en das naar mijn idee een hoop mensen die TA hebben bezocht gisteren, de server kraakte zo nu en dan big time.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-14-2004 11:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Tiësto: Dit was mijn rondje om de wereld
ATHENE - DJ Tiësto beleefde vrijdag voor zijn gevoel een rondje om de wereld tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen. De diskjockey uit Breda liet tijdens zijn show in het Olympisch Stadion in Athene de sporters dansen. "Het was echt geweldig om op deze manier contact te hebben met de atleten. Ze hebben me tijdens mijn show echt opgepept."

Het hoogtepunt voor de Brabander Tijs Verwest was het passeren van de Nederlandse ploeg. "Dat was echt het mooiste moment. Ze wilden gewoon niet meer verder en werden op een gegeven moment zelfs weggestuurd. Maar ook andere landen gingen helemaal uit hun dak, Argentijnen, Mexicanen, zoveel. Raar om mee te maken dat iedereen je muziek kent. Dit was echt mijn rondje om de wereld vanavond."

Aan het begin van de show besefte Tiësto dat hij voor het eerst van zijn leven voor een miljardenpubliek optrad. Hij was de eerste tien minuten behoorlijk nerveus. "Ik voelde me een beetje onwennig. Ik moest echt op gang komen. Toen de sporters eenmaal langs kwamen, verdween dat gevoel. Ik vond het geweldig dat ze allemaal oog voor me hadden."

Voor de show had hij een paar keer met vrijwilligers in het stadion gerepeteerd, maar die optredens waren niet te vergelijken met vrijdag. "Bij de repetitie was het allemaal toch klinisch, er ontbrak iets. Vanavond werd duidelijk dat het de sporters waren. De interactie met het publiek heb ik echt nodig. De sfeer van zo'n opening is echt heel bijzonder. De spanning wordt langzaam opgebouwd, echt fantastisch."

De Bredanaar begeleidde de landen bij hun intrede in het stadion. Zijn show zou zo'n negentig minuten duren, maar liep uiteindelijk een half uur uit. "Ik dacht, dadelijk ben ik door mijn platen heen", lachte Tiësto. "Gelukkig had ik wat meer meegenomen. Het was eigenlijk wel extra leuk dat ik een beetje kon improviseren. Het kon me allemaal niet lang genoeg duren." De dj schreef voor de opening acht speciale nummers en bracht verder zijn grote hits ten gehore.

Tiësto heeft geen idee welk effect de opening voor zijn carrière zal hebben. Na zijn eerste verkiezing tot dj van het jaar in 2002 is hij al immens populair. "Wellicht dat ik nog meer optredens krijg. Maar het maakt me eigenlijk niet uit, dit is een onvergetelijke ervaring."
(www.telegraaf.nl)

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-14-2004 11:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik vond het echt SUPER!! Volop kippenvelmomenten. Wat een HELD!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-14-2004 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Respect voor wat die jongen allemaal voor elkaar heeft weten te krijgen de laatste jaren! Tiesto in Concert, America Tour met Moby, Nr. 1 DJ of the World, Olympische Spelen en ga zo maar door...

Exportproduct numero uno!

Old Post Aug-14-2004 14:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Respect voor wat die jongen allemaal voor elkaar heeft weten te krijgen de laatste jaren! Tiesto in Concert, America Tour met Moby, Nr. 1 DJ of the World, Olympische Spelen en ga zo maar door...

Exportproduct numero uno!

Idd.. alleen maar respect voor Tijs

Hij wordt zo langzamerhand toch een van de allerbekende Nederlanders aller tijden in de wereld.

Old Post Aug-14-2004 14:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Vond het ook wel jammer dat de muziek zo slecht te horen was, helemaal op Ned. 2. Op Eurosport was het iets beter, m.a.w.: de commentator hield wat meer z'n bek dicht!

Old Post Aug-14-2004 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Hier kan je de uitzending op Radio 1 nogmaals beluisteren...

Openingsceremonie

Lekker dan:

Livestreams

De NOS zendt regelmatig belangrijke radio- en televisieprogramma's live uit via het internet. Op dit moment zijn er echter geen speciale uitzendingen voorzien. U kunt via het internet echter wel luisteren naar Radio 1.

Het kan zijn dat u deze stream niet kunt beluisteren gedurende de Olympische Spelen.

Het IOC heeft namelijk bepaald dat uitsluitend gebruikers in Nederland de Radio 1 livestream mogen ontvangen. Alleen de internet service providers Planet, XS4ALL, Zonnet, Surfnet, Tiscali, Wanadoo, @Home en Speedlink (deelnemers aan Streamgate) kunnen dit garanderen. Internetters met een andere provider of bezoekers uit het buitenland moeten wij helaas teleurstellen.

Na de Olympische Spelen kunnen we de service weer zonder problemen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.
-----------

Toch wel leuk om te lezen wat 'onze' Tijs allemaal losmaakt met zijn Openingsceremonie (Tracklist requests / postings)

Haha ik drukte meteen al op de link zonder het verhaal eronder te lezen en ik zat echt met verbazig te luisteren wat er op Radio 1 wordt uitgezonden

Old Post Aug-14-2004 17:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiKaL_MiKe Click here to Send MaGiKaL_MiKe a Private Message Add MaGiKaL_MiKe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEsidEL
Fu Man Choonz

Registered: Aug 2000
KarateKid

Old Post Aug-14-2004 19:49  Micronesia-Federal State of
Click Here to See the Profile for dEsidEL Click here to Send dEsidEL a Private Message Add dEsidEL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Grrrr...inet viel uit etc dus mijn fucking reply is weg, maar dan nog maar een keer verkort:

- Respect voor Thijs
- Muziek kwam echter hier totaal NIET over en vond het er totaal niet bijpassen
- Ligt niet aan het feit dat het Thijs was/is (maarja, iedereen zal wel weer denken 'ja maar hij houdt niet van Tijs'. Tsja, dat moet je zelf weten...)

Old Post Aug-15-2004 09:03 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

had helemaal niet door dat hij zo dichtbij stond

ik was op MSN met 2 TAs uit Australië, die helemaal in een deuk lagen toen NL binnenkwam want ze waren precies goed gekleed voor een Sensation WHite, en dan met die trance erbij Goed man

Vond t toch wel cool om te zien! Ook idd hoe al die sporters gingen meeswingen! Geweldig!

Viva Mexico!!!!!!!!!

En het Zuid Afrikaanse team JooHoooooooo

Old Post Aug-15-2004 09:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by SnuggLe
- Muziek kwam echter hier totaal NIET over en vond het er totaal niet bijpassen

Misschien waren z'n hits (Traffic, Flight 643) niet echt passend (maar wel vet ), maar voor de rest vond ik zeker wel lekkere muziek voor zo'n opening. Tijs had er zeker veel aandacht aan besteed, met veel nieuwe edits en een paar "speciaal" voor de spelen geproduceerde tracks zoals die met die panfluit en die openings/afsluit plaat!

quote:
Originally posted by dEsidEL

great pic!

Old Post Aug-15-2004 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Na de reclame zit tiesto in het programma van Mart Smeets op Nederland 2.

Old Post Aug-15-2004 20:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto tijdens openings ceremonie Athene
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive Vocal Track ID with sample [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Thomas - Millenium [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:01.

Forum Rules: