|
|
|
|
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
Ik ben net thuis en heb me zeker goed vermaakt op Dance Valley the winter edition.
We kwamen iets na 10-en binnen en zijn begonnen om alle zalen te verkennen. Aankleding was niet groots, maar die van de Main was wel leuk en HQ en Decade of Dance waren ook wel ok.
Even bij Jean gestaan, draaide best stevig door, hitjes gehalte om ongeveer 23:00 lag hoog, maar iets daarvoor was het wel lekker.
Daarna Lab 4, tja, uniek, hard, energie: erg gaaf.
Even proteus; wanne wous maar de eerste platen waren wel leuk.
Richie Hawtin; 10 minuten geweest, erg lekkere tech IMO, maar we wilden ook even naar Umek.
Toen kwamen we eerst langs Gielen, draaide best wel hard toen ik er even was vanaf 00:30. 2 aardige plaatjes, waaronder zijn nieuwe (titel?) maar verder 3 a 4 voor mij matige nummers.
Umek; alleen zijn laatste plaat nog gehoord, jammer.
Dave Clarke (Live); even geweest, voor mij te vaag al klinkt het vlagen lekker.
Armin; voor mij set van de avond, alleen het begin gemist. Gewoon lekkere trance, fijne opbouw, steeds meer enegrie in de platen. Als laatste die remix van die plaat van Nirvana (toch?) was toch wel echt gaaf!
Toen chillen, daarna langs alle zalen om vervolgens even na half 4 in de HQ uit te komen.
JP even gezien nog. Daarna Lisa Lashes, Fausto en als laatste Yoji.
Volgens de time-table zou Yoji voor Fausto komen (?)!
Mijn planning was om dan na Yoji nog even naar Flutlicht vs SHOKK en Montana. Ging niet door, want Fausto draaide na Lashes. Toen zijn we maar gebleven, want we wilden allemaal Yoji zien.
De rest vond de HQ allemaal super, ik vond het matig en bij vlagen wel gaaf. Van de UK Hardhouse die ik 2 jaar geleden nog op Impulz hoorde is weinig meer over. Veel harder en lomper geworden, het vrolijke is eraf. Voor mij was het veelal gewoon hardstyle. Een half uur konden JP en Lisa mij goed vermaken, daarna had ik het eigenlijk al gehad met dat gebeuk. Af en toe kwam er iets wat op hard trance leek of was en dan was het wel even springnichten.
Met Yoji heb ik me dan wel weer erg goed vermaakt.
Hij begon met lomp gebeuk, maar gedurende zijn set kwam er steeds meer energie in en was het steeds meer Hardtrance of iets wat er voor door kon. Dus aan het eind nog een egr leuk uur gehad.
HQ viel me dus tegen. Lab 4 was dan wel echt gaaf op het begin, maar toen we er terug kwamen was het eigenlijk alleen Yoji waarbij ik me echt vermaakt heb.
Chillen was wel flex, maar tussen Armin en Yoji von ik het verder maar matig. Misschien toch even rond moeten gaan lopen...
Desondanks, geslaagd feestje.
Geluid von ik overigens overal wel goed. Eurogrooves wel minder, maar in HQ juist weer erg goed.
|
Dec-05-2004 07:47
|
|
|
 |
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
|
|
|
Dec-05-2004 13:23
|
|
|
 |
 |
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001
|
|
|
Dec-05-2004 13:27
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Evil_E
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
|
|
|
Ook heengeweest, had weer eens vrijkaartjes ergens gewonnen. Voornamelijk in eurogrooves en HQ geweest. Vond de set van Armin van Buuren toch wel het lekkerst. Iemand die een overzicht heeft van (enkele van) de nummers die hij gedraaid heeft.
Herkende wel vaag soms wat, maar zou de preciese titels niet weten.
Viel qua drukte idd wel mee, garderobe bij de gasten ingang was wel slecht geregeld, was dan wel gratis maar na afloop leek het gewoon op gratis winkelen.
Als de 3 bij de garderobe je jas niet konden vinden, mocht je er overheen klimmen om em zelf op te zoeken. Lijkt me nou niet echt een betrouwbare methode. Heb zelf gelukkig m'n jas terug, maar zou me niet verbazen als er wel iemand er de dupe van geworden is.
|
|
Dec-06-2004 21:51
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:56.
Forum Rules: