Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [04-12-2004] Dance Valley Winter Edition - Brabanthallen, Den Bosch
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fresh Prince
Instant Favorite



Registered: Aug 2003
Location: London

quote:
Originally posted by jp
Foto's: http://www.pvdplanet.net/dancevalley

Video's: Mainstage High Quality Eurogrooves


Well that was fast, thanks

Old Post Dec-05-2004 06:35  United Kingdom
Click Here to See the Profile for Fresh Prince Click here to Send Fresh Prince a Private Message Add Fresh Prince to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Ik ben net thuis en heb me zeker goed vermaakt op Dance Valley the winter edition.

We kwamen iets na 10-en binnen en zijn begonnen om alle zalen te verkennen. Aankleding was niet groots, maar die van de Main was wel leuk en HQ en Decade of Dance waren ook wel ok.

Even bij Jean gestaan, draaide best stevig door, hitjes gehalte om ongeveer 23:00 lag hoog, maar iets daarvoor was het wel lekker.
Daarna Lab 4, tja, uniek, hard, energie: erg gaaf.
Even proteus; wanne wous maar de eerste platen waren wel leuk.

Richie Hawtin; 10 minuten geweest, erg lekkere tech IMO, maar we wilden ook even naar Umek.
Toen kwamen we eerst langs Gielen, draaide best wel hard toen ik er even was vanaf 00:30. 2 aardige plaatjes, waaronder zijn nieuwe (titel?) maar verder 3 a 4 voor mij matige nummers.
Umek; alleen zijn laatste plaat nog gehoord, jammer.
Dave Clarke (Live); even geweest, voor mij te vaag al klinkt het vlagen lekker.

Armin; voor mij set van de avond, alleen het begin gemist. Gewoon lekkere trance, fijne opbouw, steeds meer enegrie in de platen. Als laatste die remix van die plaat van Nirvana (toch?) was toch wel echt gaaf!

Toen chillen, daarna langs alle zalen om vervolgens even na half 4 in de HQ uit te komen.
JP even gezien nog. Daarna Lisa Lashes, Fausto en als laatste Yoji.
Volgens de time-table zou Yoji voor Fausto komen (?)!

Mijn planning was om dan na Yoji nog even naar Flutlicht vs SHOKK en Montana. Ging niet door, want Fausto draaide na Lashes. Toen zijn we maar gebleven, want we wilden allemaal Yoji zien.
De rest vond de HQ allemaal super, ik vond het matig en bij vlagen wel gaaf. Van de UK Hardhouse die ik 2 jaar geleden nog op Impulz hoorde is weinig meer over. Veel harder en lomper geworden, het vrolijke is eraf. Voor mij was het veelal gewoon hardstyle. Een half uur konden JP en Lisa mij goed vermaken, daarna had ik het eigenlijk al gehad met dat gebeuk. Af en toe kwam er iets wat op hard trance leek of was en dan was het wel even springnichten.

Met Yoji heb ik me dan wel weer erg goed vermaakt.
Hij begon met lomp gebeuk, maar gedurende zijn set kwam er steeds meer energie in en was het steeds meer Hardtrance of iets wat er voor door kon. Dus aan het eind nog een egr leuk uur gehad.

HQ viel me dus tegen. Lab 4 was dan wel echt gaaf op het begin, maar toen we er terug kwamen was het eigenlijk alleen Yoji waarbij ik me echt vermaakt heb.
Chillen was wel flex, maar tussen Armin en Yoji von ik het verder maar matig. Misschien toch even rond moeten gaan lopen...
Desondanks, geslaagd feestje.



Geluid von ik overigens overal wel goed. Eurogrooves wel minder, maar in HQ juist weer erg goed.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-05-2004 07:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

Super super super feest!!!!!

Heerlijk dat er overal zo veel ruimte was, je had lekker de ruimte om te dansen en snel geholpen bij de bar! Sfeer zat er bij iedereen goed in, alleen maar lachende mensen. Muziek technisch vond ik het ook goed.

JP ff gezien, DR.Quipers sinds 2,5 jaar weer gemeet! Erg gezellig.

Vrouwelijk schoon Niveau was ook van bijzonder hoog niveau

FF me dj lijstje afwerken:
Anne Savage> Wel lekker
Lab 4> blijft leuk dat headbangen maar was meer in de techno mood
Bailey>Best relaxed maar door gelopen naar de man van de avond>
UMEK!!!> Heerlijke set.
Dave Clarke Live> Vet vet vet vet en dan bij het einde The wolf draaien!

Daarna Armin> Jah ben niet zn fan van hem maar hij draaide super. Hij gooide op het einde volgens mij zn rapid eye klassieker erin. Erg vet!

Na armin was het Sander K. time> Zoals altijd beetje vreemd maar wel lekker.
Nu sander nog stuk dimitri meegepakt. O o o wat lekker dansbaar. Heb staan swingen als een gek. TOen nog acid junkies gezien> rats bats boem techno

Heel ff nog bij yoji en fausto gestaan maar kon me niet boeien, uiteindelijk afgesloten met Montana. Leuke set maar heb hem beter horen draaien.

AL met al dus zeer geslaagd feestje!


___________________

Old Post Dec-05-2004 13:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

OW jah allemaal ff 9 april vrijhouden!


___________________

Old Post Dec-05-2004 13:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

quote:
Originally posted by basvh
OW jah allemaal ff 9 april vrijhouden!



Ben je dan jarig?

Old Post Dec-05-2004 13:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

NEEEN maar er wordt dan wel een tof feestje gevierd


___________________

Old Post Dec-05-2004 13:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

vond het maar aan matig feest.

buiten is het een top feest, is het altijd geweest!
maar als je dat gaat proberen te copieeren in een hal, dat wil niet!

de aankleding was schraal, de geluid was voorin vaak tehard en achterin te zacht....

in het begin was er wel wat sfeer maar dat ging al wel snel voorbij.

DV winter haalt het dus bij lange na niet bij DV outdoor!


___________________


Ga eens dood!

Old Post Dec-05-2004 14:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by franzelare


de aankleding was schraal,


aankleding in concept was schraal.

HQ was vet qua aankleding. Mainstage was ook tof gedaan. Decade was ook leuk. Nee ik vond het zo slecht niet. Trouwens bij de outdoor edition wordt ook weinig aan aankleding gedaan.


___________________

Old Post Dec-05-2004 14:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!



Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands

Aankleding was inderdaad vrij matig, net als het geluid op veel plaatsen. Wel lekker dat het niet zo heel druk was, dan heb je tenminste een beetje ruimte om te bewegen. Armin draaide een superset, met "Nirvana - Smells Like Teenspirit" in één of andere remix als briljante afsluiter.
Daarna naar Sander Kleinenberg gegaan, in het begin stond er een trommelbandje met hem mee te spelen wat nogal overheerste, ik vond het niks in ieder geval. Gelukkig hielden ze er na een tijdje mee op en draaide Sander daarna weer een lekker setje aan elkaar, met onder andere de classic "Andy Ling - Fixation".
Verder nog wat andere DJ's kort meegepakt en tegen 5-en weer door de mist naar huis gegaan, na toch wel een gezellig avondje!

Old Post Dec-05-2004 16:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance



Registered: Sep 2001
Location: Tilburg City

Ben Gister ook "even" wees te kijken hier.

Pluspunten:

- Het was niet superdruk. Je had redelijk de ruimte om uit je plaat te gaan.

- Het halen van de drank was aardig geregeld.

- Mooie vrouwen :P


Minpunten:

- Ik vond dat dit feessie eerder naar Impulz ruiken dan naar Dancevalley De Hardere muziek genres hadden toch wel overal de boventoon.

- De Zalen met techno and progressive hadden de functie met doorstroomhallen toegewezen gekregen. Hierdoor werd de sfeer en het behalen van een echte einheid voor de liefhebber zeer belemmerd. Deze zalen hadden echt te weinig aandacht gekregen (Rukkers!)


Nou voor mij was het achteraf wel een geslaagd feest maar er had wat mij betreft wel wat meer in mogen zitten om deze "Special Editie" onvergeetbaar te maken.

We zijn weer zoals we dat altijd onder vrienden zeggen zeer lekker een gezellig uurke weg geweest.

Old Post Dec-05-2004 16:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent

was leuk dat het niet te druk was, moest je niet te lang aanschuiven om drank te gaan halen en om naar de WC te gaan.

Armin draaide een lekkere set, voor mij één van zijn beste sets. Niet te trancy, gewoon lekker knallen en zoals matthijs al zei, die mix van 'smells like teen spirit' was echt goed, iedereen ging uit zijn dakkie.

Enkele minpuntjes: geluid in de main hall was wel kut, we wouden even naar sven väth gaan luisteren maar dat klonk gewoon niet goed. & in klein zaaltje (electronation) bij Dave Clark werden we helemaal gek van die stroboscoop.

Feest was wel leuk maar ik verkies toch dancevalley outdoor, grote indoor feesten zijn niet echt mijn ding.

Old Post Dec-06-2004 15:01  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Evil_E
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Enschede/Zwolle, The Netherlands

Ook heengeweest, had weer eens vrijkaartjes ergens gewonnen. Voornamelijk in eurogrooves en HQ geweest. Vond de set van Armin van Buuren toch wel het lekkerst. Iemand die een overzicht heeft van (enkele van) de nummers die hij gedraaid heeft.

Herkende wel vaag soms wat, maar zou de preciese titels niet weten.

Viel qua drukte idd wel mee, garderobe bij de gasten ingang was wel slecht geregeld, was dan wel gratis maar na afloop leek het gewoon op gratis winkelen.
Als de 3 bij de garderobe je jas niet konden vinden, mocht je er overheen klimmen om em zelf op te zoeken. Lijkt me nou niet echt een betrouwbare methode. Heb zelf gelukkig m'n jas terug, maar zou me niet verbazen als er wel iemand er de dupe van geworden is.

Old Post Dec-06-2004 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Evil_E Click here to Send Evil_E a Private Message Add Evil_E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [04-12-2004] Dance Valley Winter Edition - Brabanthallen, Den Bosch
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI feel dumb for not knowing this old tune [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMenno de Jong - Solid State (feat. ReLocate) [Radio Edit] [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!