גילי הגאסט דונט בי אצלי היה מעין פרודיה על זה שמדביקים לי קצת שנאת חינם לטיאסטו כשהכוונה שלי מלכתחילה היתה או דיון מעניין על זה או לנסות ולהראות לאנשים שטיאסטו לא חייב להיות ראשון
ומארק קבל במיוחד בשבילך
tiesto - traffic (mark feldman "army is everything" remix)
חחחח...
וואי זה מזכיר לי טרד מטורף שהיה לי לפני כמה חודשים
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Sep-29-2004 18:17
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
יש פה כמה סתירות .. אתם פשוט סותרים עת עצמכם וזה מבלבל אני לא יודע איזה צד אני תופס פה... אבל בכל מקרה דעתי:
נאמר שטיאסטו לא מנגן קטעים של אחרים אלה רק מהלייבל שלו ואילו ארמין בניגוד לטיאסטו מראה יותר נוכחות של קטעים שונים ומגוונים
ונאמר כאן בנימה ביקרותית שטיאסטו בקושי מנגן קטעים שלו.. ויותר מנגן רמיקסים של עצמו?
מה זה דבר רע? יש את המעפן הזה בגלובל אנרגראונד מ-
uncle
ש90 אחוז מטראקליסט היו קטעים שלו? מה זה החרא הזה?
עכשיו לסתירה שדיברתי עליה:
טיאסטו בכך שהוא מנגן רמיקסים לקטעים שלו הוא מקדם אינטרס אישי שלו מצד אחד שיראו - אהה הנה קטע של טיאסטו ומצד שני הוא מקדם את האינטרס של האמן שעשה את הרמיקס ובכך הוא מקדם אחרים.
לא ברור כ"כ אה?...
בנוסף לכל דיג'יי יש את הסגנון שלו...
ואם לטיאטסטו יש את הקו שלו שמתבסס בעיקר על בלקהול.. מה זה צריך להפריע למישהו?.. ואז שוב זה כל אחד והטעם שלו.. לא צריך לבקר סתם.
בנאדם שנמצא איפה שהוא נמצא כדי לשמור על המקום שלו הוא חייב לעשות כל מיני "דברים מגעילים" לדעתנו... כמו כל המסעי פירסום האלה וכו'.. הוא הרי לא רוצה לאבד את המומנטום.. וזאת זכותו...
יכול להיות שהוא אישית אפילו מרגיש מגעיל עם עצמו שהוא מרחיק לכת
ולא שומר על הקו שהיה לו לפני שנים שבעצם גרם לו להגיע לתהילה..
אבל כדי לשמור על המקום שלו בצמרת הוא חייב כל פעם להביא אותה במשהו חדש.
Registered: Jul 2004
Location: petah tikva, israel
גם יש את אינפקטד
את אסטריקס את רוברט גיטלמן
ועוד הרבה...
Oct-01-2004 15:56
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
וכמו מושיק,ושמואל וצ'ופי,ושלומי זידאן,וסאב 6, והלפרין, וכמובן גיל שוורץ שלנו!
ובקרוב מאד אני מקווה שגם נוכל לראות את אלי הדרקון השחור בתור הנציג הבכיר של ישראל
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Oct-03-2004 15:27
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
וכמו מושיק,ושמואל וצ'ופי,ושלומי זידאן,וסאב 6, והלפרין, וכמובן גיל שוורץ שלנו!
ובקרוב מאד אני מקווה שגם נוכל לראות את אלי הדרקון השחור בתור הנציג הבכיר של ישראל
רגע... כשהטרד הזה נפתח שאלתי איזה דיג'איים ברשימה ואמרתם לי שאני יכולה לבחור מה שאני רוצה, אז בחרתי את אלי...
אז איך עכשיו יש רשימה שמתוכה צריך לבחור? ואיך אלי לא בתוכה?
ואיך נתתם לי להצביע סתם ולבזבז ת'קול שלי על מי שבכלל לא ברשימה כגון:
psycraft?
יוווווווו לא יפה!
Oct-03-2004 19:03
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
quote:
Originally posted by princess cc
רגע... כשהטרד הזה נפתח שאלתי איזה דיג'איים ברשימה ואמרתם לי שאני יכולה לבחור מה שאני רוצה, אז בחרתי את אלי...
אז איך עכשיו יש רשימה שמתוכה צריך לבחור? ואיך אלי לא בתוכה?
ואיך נתתם לי להצביע סתם ולבזבז ת'קול שלי על מי שבכלל לא ברשימה כגון:
psycraft?
יוווווווו לא יפה!