Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Självklart lirar jag orginalet på Flow snarare än JOC remixen! Remixen tillför inget till den reda utmärkta låten förutom ett onödigt långt break

Angående ordningen i min väska. Innan en spelning är de löst uppdelat i stil såsom: Progg, Trance, Hard Trance

Sedan när jag spelar plockar jag de låtar som verka passa bäst vid tillfället stoppar sedan ner dom i väskan igen i den ordning jag spelat.

Att ordna upp dem innan i ton-art och tjohejsan är på tok för jobbigt för mig. Jag skulle aldrig kunna hålla en sådan ordning.

http://www.di.fm

Old Post Oct-25-2004 07:11 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

Tjoho =) vilken fest det var aaaah Har inte släpp det än hurra =) tack till ace-event www.ace-event.se/ och Sweapsound www.sweapsound.com Jag kan säga att det var bland det bästa som hänt lkpg i år HAHA =) jaag hoppade hela kvällen av lycka tack till alla som var där STEVE IRISH o alla andra på SWETA HURRA =) Snart blir det party igen =) hehe

Old Post Oct-25-2004 07:24  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Wohooooo roligaste kvällen på mycket mycket länge dansade som en tok i 4h . Trodde aldrig jag skulle orka men musiken va så bra så jag va bara tvungen. Träffade inte så många TA:s men dom flesta såg nog mig, bodde praktiskt taget på bardisken .

Får tacka Steve o Daniey för trevligt sällskap .

Old Post Oct-25-2004 09:52  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by WoberT
Träffade inte så många TA:s men dom flesta såg nog mig, bodde praktiskt taget på bardisken .

Hmm.. hur såg du ut?

Old Post Oct-25-2004 10:24  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Daniey
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004

WoberT , de e vi som ska tacka

WoberT in action:

http://www.liquidsunset.org/photo/B...sbydaniey16.jpg

||| http://www.liquidsunset.org |||

Old Post Oct-26-2004 20:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Daniey Click here to Send Daniey a Private Message Add Daniey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackA.M.P. - ID (Unreleased) [2001] [244]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLiteron - "Vorpal Blade" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:18.

Forum Rules: