Heb de LOTR box vanmiddag ook maar meteen gekocht (die gaat echt als broodjes over de toonbank zeg!), maar ben nu bij m'n ouders thuis en daar hebben we geen DVD speler
Dec-10-2004 19:02
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by moogwai
Heb de LOTR box vanmiddag ook maar meteen gekocht (die gaat echt als broodjes over de toonbank zeg!), maar ben nu bij m'n ouders thuis en daar hebben we geen DVD speler
Gaat hem morgen ook maar ff kijken. Vanmiddag waren ze volgens mij bijna allemaal uitverkocht in de Media in het centrum. Alleen die gift-box hadden ze nog, maar 65 euro vond ik toch net iets teveel van het goede.
___________________
Down-Under was da bomb
Dec-10-2004 23:40
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Lang leve de benzine zegels
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-10-2004 23:42
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
Ik vind de scene van the Mouth of Sauron tegenvallen, had beter gekund. Voor de rest zijn de 48 minuten extra weer een waardige toevoeging aan dit al even grote epos!
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Dec-12-2004 00:38
DJ Gerrit
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: joure
resident evil the acapolypse en shaun of the dead en DAWN of the dead gezien vandaag, desondankens onoriginele verhaallijnen, (zombie gaan de wereld rules verhaallijn) wel leuk omte zien!
Dec-12-2004 03:04
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Gister Colleteral bekeken, vonf hem eigenlijk tegenvallen. Onrealistisch verhaal, alles zat wel erg mee blablabla. Als je toch een realistische film wilt maken, maak hem dan ook realistisch.
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Dec-12-2004 12:45
Magicbas
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Ergens in Amstelveen
Ik heb heel toevallig eergister Collateral gekeken
En ik was eigenlijk wel erg tevreden met de film! Voor mij een erg hoog entertainment gehalte...ik bleef de hele film geboeid!
Ook vond ik het acteer gehalte best sterk en Cruise paste best goed in zn rol...
Voor mij persoonlijk een film om vaker te zien!
Vooral de scene met die 3 "junks/overvallers" redelijk in het begin, vond ik erg goed
___________________
Floating on the clouds abovE
Has anyone seen my mp3 collection? I seem to have lost them while formatting the wrong partition
Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)
Dec-12-2004 12:54
AversusZ
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: 7 Cities, Netherlands
quote:
Originally posted by Magicbas
Voor mij persoonlijk een film om vaker te zien!
Vooral de scene met die 3 "junks/overvallers" redelijk in het begin, vond ik erg goed
"Yo homie...Is that my briefcase?"
___________________
- There's a light at the end of every tunnel, just pray it's not a train -
Dec-12-2004 14:10
Ben_Lei
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2004
Location: Achterhoek
Gister Starsky & Hutch gekeken. Leuke film. Ben Stiller en Owen Wilson zijn een top duo.
Dec-12-2004 16:04
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Donnie Darko & Kill Bill 2 op DVD gekregen.
En Trainspotting / Lock Stock nog maar eens gekeken
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-12-2004 22:47
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
Location: NL
vandaag Saved!, 24th Day en Scoobie Doo 2 gekeken.
Vooral 24th Day is goed, de andere twee niet meer dan tijdverdrijf