Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mad 2005 Perpinya (MegaAplec Dance 2005 à Perpignan) : 09/07/2005
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by FerryTayle
ce sera ou Ferry Corsten ou Tiësto !!! mais rien n'est fait encore.

J'attends la confirmation de Tijs

Tiens d'ailleurs à propos de Tiësto...

http://www.lemonsound.com/clubbing/....php?choose=122

quote:
Pour ceux qui se demandent quand le plus grand DJ du monde viendra en France, la réponse se précise, Tiësto devrait être en France cet automne…Pour plus d’infos sur DJ Tiësto ainsi que pour acheter en ligne ses derniers morceaux, dirigez vous vers le site d’Independance Records (http://www.independance-records.fr/)

Hum, hum...

Old Post Nov-14-2004 22:28  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Assé d'accord avec Stan, mais sans vouloir etre de mauvaise fois meme pour 1 des 2 ça me semble trés peu probable. J'espere quand meme que ça marchera.

ah oui sinon ça fait au moins 1 an qu'on nous dit Tiesto au Metropolis... !!

Old Post Nov-14-2004 22:33  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Rivera
Assé d'accord avec Stan, mais sans vouloir etre de mauvaise fois meme pour 1 des 2 ça me semble trés peu probable. J'espere quand meme que ça marchera.

tu confonds avec "etre mauvaise langue"

Old Post Nov-14-2004 22:35  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Vu qu'ils ne sont jamais (??) venu en France, c'est pour ça que j'ai de trés fort doutes la dessus. En plus faut assurer derriere pour de tels DJs, mais bon, faut bien une 1ere fois, et si c'est pour ce projet ça pourrai etre simpa meme si c'est assé (trop) loin d'ici, domage

Old Post Nov-14-2004 22:39  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

ok aussi pour ferry, mais je veux vraiment voir tijs au moins une fois, donc...

http://myspace.com/djshredr

Old Post Nov-15-2004 10:49  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

ATB
RANK 1

OK

Old Post Nov-15-2004 16:47  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
ATB

OK

Parfait vs pourrez nous dire pk il est arrivé 13e

Old Post Nov-15-2004 16:50  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

C'est vrai que Tiësto sur une line up ça fait , bref j'ai vu Tiësto le mois dernier, PVD et Ferry en Mai dernier, j'aurai vraiment bien voulu voir Armin mais bon .

Avec ATB et Rank 1, je pense que Tiësto, avec un style un peu plus différent par rapport à eux que Ferry, complèterait mieux le cartel.

Old Post Nov-15-2004 17:14  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FLAIXfm
tranceaddict

Registered: Apr 2004

Bon on dira qu'il y a une forte probabilité que tiesto vienne, mais ien n'est sûr pour le moment !

Je ne vais pas vous dire qu'il vient, qu'on est sûr à 100% ... quand je le dirai, vous pourrez être sûr qu'il viendra !

Old Post Nov-18-2004 23:03  France
Click Here to See the Profile for FLAIXfm Click here to Send FLAIXfm a Private Message Visit FLAIXfm's homepage! Add FLAIXfm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

quote:
ATB
RANK 1

OK

C'est déjà très bien

Pourquoi Above & Beyond et Armin sont pas OK ? Déjà pris je suppose ?

Je sais que c'est facile a dire mais dans le genre très bon y'a aussi Johan Gielen, Mark Norman, Dumonde ou Kyau Vs. Albert à essayer

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Last edited by Beaufix on Nov-19-2004 at 02:17

Old Post Nov-19-2004 02:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Beaufix
Pourquoi Above & Beyond et Armin sont pas OK ? Déjà pris je suppose ?

Godskitchen à mon avis

Old Post Nov-19-2004 11:20  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FLAIXfm
tranceaddict

Registered: Apr 2004

Je viens de faire une première vidéo banale de démo du palau et de l'intérieur :

http://www.flaixfm.net/mad05/MAD05_PALAU.WMV

Voila.

Old Post Nov-23-2004 10:16  France
Click Here to See the Profile for FLAIXfm Click here to Send FLAIXfm a Private Message Visit FLAIXfm's homepage! Add FLAIXfm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mad 2005 Perpinya (MegaAplec Dance 2005 à Perpignan) : 09/07/2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJudge Jules-live at mad lausanne (UNKNOWN) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Moon - Blow Up The Speaker [Paul Hutsch Remix] [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:52.

Forum Rules: