Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Novembre 2004
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Beaufix
Sinon c'est pas nouveau mais qu'est ce que c'est bon: Scott Bond Vs. Solarstone - 3rd Earth (Original Mix)

...

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-24-2004 15:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Je viens d'écouter le Propylon dont Stan et Aghnär parlaient, c'est énorme, j'adore...

Au moment où le break arrive et le fameux vieux synthé commence, j'avais en tête un autre accord que celui-ci!
Est-ce qu'il existe une autre track avec le même son ou peut-être que je l'aurai déjà entendu et ma mémoire me joue des tours ou bien je délire complètement???

Old Post Nov-24-2004 17:46  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aghnär
Kystouille owns you

Registered: Nov 2002
Location: If You Do Not Know The Present How Can You Claim To Know The Future

quote:
Originally posted by rafon3

Au moment où le break arrive et le fameux vieux synthé commence, j'avais en tête un autre accord que celui-ci!
Est-ce qu'il existe une autre track avec le même son ou peut-être que je l'aurai déjà entendu et ma mémoire me joue des tours ou bien je délire complètement???

Nick Muir aka Cabala - Dark Blue (mixé dans DJ Tiësto - In Search Of Sunrise 1) peut etre ?

Sinon son nouvel EP Red Shores / Chapter 2 c du bon aussi !
'Red Shores' a le meme genre de vieux synthé k 'exile', tandis que 'Chapter 2' a de belles guitares et ca ressemble pas mal a 'Morning Glow' aussi
A noter que Red Shores a été passé a TiC2

Pour ceux ki en veulent plus y aussi son remix qui est sorti récemment de Re-Locate - Waterfall qui surpasse l'original imo, bcp plus mélodique

Old Post Nov-24-2004 21:03  France
Click Here to See the Profile for Aghnär Click here to Send Aghnär a Private Message Add Aghnär to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Je vais voir ça pour Red Shores et pour Waterfall aussi, ça devrai bien le faire ces morceaux là
Sinon le Cloudwalking 2005 c'est vrai qu'il est bien Puissant

Old Post Nov-24-2004 21:40  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

quote:
Originally posted by Aghnär
Nick Muir aka Cabala - Dark Blue (mixé dans DJ Tiësto - In Search Of Sunrise 1) peut etre ?

VOILA C CA!!!!! Très fort le Aghnär là !!!!!
(il me semblait bien que je n'était pas complètement fou )

En ce qui concerne le Re:Locate même si le rmx est terrible, je préfère quand même l'original, plus banging (comme dirait Romain!!!)!

Old Post Nov-24-2004 23:40  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by rafon3
En ce qui concerne le Re:Locate même si le rmx est terrible, je préfère quand même l'original, plus banging (comme dirait Romain!!!)!

moi aussi je préfère l'original d'ailleurs.

sinon

Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
le nouveau remix de ronski speed... j'aime beaucoup

Johan Gielen - Dreamchild / Flash
son projet solo, qui sort sous son nouveau label Tunes For You. 2 tracks très énergétiques, pas grand chose de nouveau, mais Dreamchild est sympa malgré tout. Ca ferait une intro de set pas mal.

John OO Flemming - I'm Not Fooled
J'aime mieux ses pistes que ses mixes
5 remixes, un j00f vs digital blonde, sympa, un john's tranced out plus trance mais qui perd en charme, un john's global tranced grooved remix, plus original et sympa aussi... un smith & pledger remix pas mal mais un peu décevant, trop prévisible, et un jf sebastions' morning air remix plus prog. Mon préféré le j00f vs digital blonde je pense.

Old Post Nov-25-2004 09:52  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

quote:
Originally posted by Romain

moi aussi je préfère l'original d'ailleurs.

sinon

Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
le nouveau remix de ronski speed... j'aime beaucoup

Johan Gielen - Dreamchild / Flash
son projet solo, qui sort sous son nouveau label Tunes For You. 2 tracks très énergétiques, pas grand chose de nouveau, mais Dreamchild est sympa malgré tout. Ca ferait une intro de set pas mal.

John OO Flemming - I'm Not Fooled
J'aime mieux ses pistes que ses mixes
5 remixes, un j00f vs digital blonde, sympa, un john's tranced out plus trance mais qui perd en charme, un john's global tranced grooved remix, plus original et sympa aussi... un smith & pledger remix pas mal mais un peu décevant, trop prévisible, et un jf sebastions' morning air remix plus prog. Mon préféré le j00f vs digital blonde je pense.

C'est du tout bon en général .

Le petit Johan a encore fait du bon boulot

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-25-2004 22:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Il se peut à 90% que vous en ayez déjà parlé, mais c'est pas grave

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Plastic Boy Album
release 24.01.05

Tracklisting :

CD 1
1° Live Another Life (Original Mix)
2° Twixt (Original Mix)
3° Angel Dust (Original Mix)
4° Silver Bath (Original Mix)
5° Life Ain't Easy (Original Mix)
6° Can You Feel It (Original Mix)
7° From Here To Nowhere *
8° Dahab (Original Mix)
9° Twixt (2004)
10° Live Another Life (ft Rozalla)

CD 2 - special mixed edition
1° Twixt (Original Mix)
2° Angel Dust (Original Mix)
3° Silver Bath (Original Mix)
4° Can You Feel It (Original Mix)
5° Live Another Life (Original Mix)

Quand Life isn't easy est sortie en 98, ce fut une révolution pour moi. Je suis monté à Reims un Samedi à 8h du mat comme un taré quand j'ai appris qu'il était dans les bacs des vinyls shop

Quand j'entend ce titre j'ai une montée de sensation indescriptible! Ce morceau restera à jamais gravé dans ma mémoire

Last edited by _IDS_ on Nov-25-2004 at 23:25

Old Post Nov-25-2004 23:19  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

ça promet en effet

j'aime bien la pochette

Old Post Nov-25-2004 23:55  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

WOOOW ! OMFG ! PICS OR STFU ! ROFLMFAO !

Old Post Nov-26-2004 07:25  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004
Love Poundin' Sensation

J'adore, c'est surement meilleur que bon nombre de tracks sorti : http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=224778

Old Post Nov-26-2004 09:08 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P

Plastic Boy Album
release 24.01.05

Tracklisting :

CD 1
1° Live Another Life (Original Mix)
2° Twixt (Original Mix)
3° Angel Dust (Original Mix)
4° Silver Bath (Original Mix)
5° Life Ain't Easy (Original Mix)
6° Can You Feel It (Original Mix)
7° From Here To Nowhere *
8° Dahab (Original Mix)
9° Twixt (2004)
10° Live Another Life (ft Rozalla)

CD 2 - special mixed edition
1° Twixt (Original Mix)
2° Angel Dust (Original Mix)
3° Silver Bath (Original Mix)
4° Can You Feel It (Original Mix)
5° Live Another Life (Original Mix)

!!!
J'achète !!!

Trop trop bon, et la pochette est assez sympathique

http://www.bonzaimusic.net/shop/pro...products_id=249

This product will be in stock on Monday 24 January, 2005.
Zut, va falloir attendre...

Old Post Nov-26-2004 09:47  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Novembre 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother new track sasha's been playing... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKate Ryan - My Love (Peter Luts Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:21.

Forum Rules: