Ik vind Uniek serieus een van de mooiste Aziatische vrouwen die ik ken
quote:Originally posted by jp Ik vind Uniek serieus een van de mooiste Aziatische vrouwen die ik ken Kreuk van Smallvill is er niets bij. En die zou je al flink uit elkaar willen trekken. MWHOEEHOEE
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by jp Ik vind Uniek serieus een van de mooiste Aziatische vrouwen die ik ken ik ook van jou hoor
quote:Originally posted by New Wave Kreuk van Smallvill is er niets bij. En die zou je al flink uit elkaar willen trekken. MWHOEEHOEE ok nu klink je eng
Serieus, als je tien cm langer en tien maanden ouder was geweest had jp echt op z'n knieeen gelegen
ja als wij iets hadden, zouden wij op den duur aanhoudende nekpijn krijgen
quote:Originally posted by Unique2701 ja als wij iets hadden, zouden wij op den duur aanhoudende nekpijn krijgen ooeehoeeh, niet doen. Anders slik je ook elke avond Diclofenacnatrium.
quote:Originally posted by Unique2701 ok nu klink je eng Nee, dat is niet eng, dat is spannend.
quote:Originally posted by New Wave ooeehoeeh, niet doen. Anders slik je ook elke avond Diclofenacnatrium. Dicldjfisdjflewjflew? jullie kennen echt veel shit
levenservaring
quote:Originally posted by Unique2701 Dicldjfisdjflewjflew? jullie kennen echt veel shit Neu dat zijn pijnstillers waar ik nu onder invloed van ben.
Zou Ellen de Man ook van trance houden?