|
| quote: | Originally posted by Silky21
רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק
כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים
אליי ,אני מפריע הם מפריעים !
עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !
לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו
ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,
"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!
אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים
משם עפתי לבאר
שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!
מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם
חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA
לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים
|
ראיתי אותו מציק לך ליד רמקול ימין.... נשפכתי מצחוק
ואז שאדיר בא לידך הוא גם הציק לו...
ואז הלכתי קצת מהעמדה לצד השני כי חשבתי שיהיה לי קצת יותר מקום לרקוד... וראיתי אותך על הרמקול השני מפריע לכולם... אוי זה היה מצחיק!!!
ואז על הבר... בכלל... עד שאדיר קלט אותי והתחיל להפריע לי עם הכפפת לייזר שלו... ובסוף שראיתי שיש סופגניות עזבתי אתכם והלכתי לאכול קצת... אני מראה לאילן שיש סופגניה במקום ללכת לקחת ההוא כמעט בלע לי את היד

___________________
.
|