Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

We hadden ook afgesproken dat iedereen betaalde voor de drank. Ik heb er zelf ook wat doorgejaagd En bij de kassa zaten er altijd 3 of 4 mensen dus die konden elkaar controleren. Mja ...

Er vonden nog mensen dat die eigenaar er maar raar uitzag. Het is naar het innerlijk dat we moeten kijken hé

@ Ei: Ik zal da zat meiske (Annelies Füller) verwittigen als het 2 april is; dan kan ze u nog wat stalken met de Wu Thang Clan of wat was het
Uwen maat was foto's of filmpjes aan het maken; heeft hij die nog en zou hij me die mss ff kunnen doorsturen ofzo?

Old Post Feb-05-2005 15:40  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ach, ze was best schattig imo, dus wat mij betreft mag ze best weer komen 2 april haha... Maar Wu Tang Clan zal ze me niet horen draaien (als ik uberhaupt mag draaien that is ofcuz )

Die foto's zijn gemaakt met mijn cam, dus ik heb ze thuis, alleen nog niet geupped. Alleen issie zie zo'n beste fotograaf, dus het zijn er niet veel en ze zijn ook niet zo best

Old Post Feb-05-2005 20:45 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

staat de beta party part II website al in de stijgers?

nog geen previews van waaraan we ons mogen verwachten?

Old Post Feb-07-2005 21:03  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Heb nog niets van de heren designers gezien of gehoord, dus vooralsnog zullen we het met mijn geweldige aankondiging moeten doen

Old Post Feb-07-2005 21:11 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by djcresto
staat de beta party part II website al in de stijgers?

nog geen previews van waaraan we ons mogen verwachten?

+1

Line-up zal volgende week ten laatste uitgemaakt zijn, en dan zou de website eigenlijk al klaar moeten zijn zodat de spam kan beginnen...

Weet er iemand trouwens nu al hoe het zit met de exacte openingsuren en bijgevolg draai-uren?

Old Post Feb-07-2005 21:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
2) Er moet idd altijd een ervaren tapper achter de toog staan, maar dat zal ook geen probeem zijn denk ik, gezien de mensen die zich al hebben opgegeven.

Seg mijne beste, wil je soms insinueren dat wij geregeld massaal met onze meule oan de tap hangen te groezelen?

Old Post Feb-07-2005 21:13  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Euhm, nee... Hoe haalt ge dat in 's hemelsnaam uit die zin?

Old Post Feb-07-2005 21:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
+1

Line-up zal volgende week ten laatste uitgemaakt zijn, en dan zou de website eigenlijk al klaar moeten zijn zodat de spam kan beginnen...

Weet er iemand trouwens nu al hoe het zit met de exacte openingsuren en bijgevolg draai-uren?

het is zeker open tot 6 uur. Beginnen mag wanneer je wil eigenlijk. Ik zou voorstellen om om 21 uur de aftrap te geven.

Old Post Feb-07-2005 21:17  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Seg mijne beste, wil je soms insinueren dat wij geregeld massaal met onze meule oan de tap hangen te groezelen?

Pecies of tes ni just zekers

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Feb-07-2005 22:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Ik ben er gearriveerd om half9. Dan geeft de eigenaar eerst nog wat uitleg ivm de drank enzo. Om 9u zijn we ook beginnen.

Voor het verdelen van het volk om te werken:
Met 3 mensen achter de toog is ruim voldoende. Op 3 personen hadden we altijd iemand die constant tapte en de andere 2 bezorgeden het bier aan de mensen en zorgden voor de sterke en de frisdranken.

Aangezien we geen ingang vragen kunnen we de inkom gebruiken voor bonnekes te verkopen. Daar zet je best 2 mensen, want daar alleen zitten is niet gezellig.

Voor de rest heb je geen volk meer nodig of weet er nog iemand iets waarvoor we volk nodig hebben?

Hoelang ga je een shift laten duren? 1u30min?

Old Post Feb-08-2005 07:36  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

ik denk dat een anderhalf uurtje perfect gepast is. Zijn er voor zulke gelegenheden eigelijk geen wettelijke normen voor security enzo? (voor alle duidelijkheid, ik stel mij NIET kandidaaat: ik weeg 52 kg(ja, ik ben nog vermagerd...tis erg ) en heb géén brede torso )

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Feb-08-2005 08:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by Tiger777
ik denk dat een anderhalf uurtje perfect gepast is. Zijn er voor zulke gelegenheden eigelijk geen wettelijke normen voor security enzo? (voor alle duidelijkheid, ik stel mij NIET kandidaaat: ik weeg 52 kg(ja, ik ben nog vermagerd...tis erg ) en heb géén brede torso )

alle informatie vind je op www.fuifpunt.be

Old Post Feb-08-2005 08:47  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackuplifting epic trance THOMAS MICHAEL 2001 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBreak Legend - "This Is The City" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:41.

Forum Rules: