|
MAYDAY WAS VET!
Ik heb dus, i.t.t. JP en consorten geen polizei gezien en dus probleemloos richting Witten (daar woon ik) gesjeesd samen met een oud-studiegenoot en diens vriendin. Daar even relaxed gegeten, beetje geouwehoerd etc. etc. en om half 11 richting de Westfalenhalle gegaan. Auto er neergezet en probleemloos naar binnen (controle stelde niks voor: 'zakken leeg?' yep. 'weet je dat zeker?' yep, dat zei ik net toch? 'ok, loop dan maar door '.
Rustig naar binnen gewandeld en wat ik hoorde klonk als Ferry... even boekje erbij pakken... yep, die is net een half uurtje bezig. Snel die zaal ingerend en dus lekker dat setje even afgeluisterd, mijzelf 180 graden omgedraaid en even gekeken of die live-act wat was of niet... nope, ok, dan gaan we maar naar Kai Tracid.
WAT EEN GEWELDIGE SET ZEG ! Eindelijk weer een Kai mogen meemaken zonder dat er een soort hardstylesfeer moet hangen en dat was echt een verademing! Door al die ouwe zooi die ie draaide (derb, trance and acid) voelde ik me bijna weer 19. Heb werkelijk in geen tijden zo onbenullig lopen springen ! Daarna even wat gedronken (keuze uit: goor prikwater, gore cola, gore sinas en niet te zuipen duits evenementenbier ) en nog even bij Tomcraft blijven hangen. Was wel geinig eigen, maar toch even verder gelopen en weer even bij de main wezen kijken. Weet niet wie er toen was maar ik vond het eerlijk gezegd knap waardeloos, dus na een kwartiertje weer teruggegaan naar Tomcraft en toen even een zaaltje ingegaan die niet eens op de platte grond stond . VETTE MUZIEK! Bleken de Wynomy brothers te zijn... nog nooit van gehoord, nog nooit ergens op een lijn omhoog zien staan maar het klonkt echt geniaal! Flinke tijd daar rondgehangen en weer terug gegaan naar area 2 en even bij Ron vd beuken of hoe heet die gast gekeken. Was stiekem best wel gaaf ! Daarna (korte adempauze tussendoor) kwam weer een dj waar ik nog nooit van gehoord had: Diana of Dian D'rouz. Vrouwtje dus, en niet eens onaardig om te zien . Zoals wel vaker bij vrouwelijk dj's: Zo vaag dat zo'n lief vrouwtje zulke brute muziek de zaal in kan slingeren ! Geniaal! Ondertussen nog heel even naar Joris Voorn gelopen in de main.....
ZO ONBENULLIG HARD !
Het geluidsniveau was door de avond heen nog 'iets' opgeschroeft ! Echt niet normaal meer! Er kwam echt een luchtstroom langs je heen als je voor de boxen langsliep (met oordoppen gelukkig!), je ingewanden en je hoofdhuid inclusief ogen en oogkasten begonnen gewoon mee te resoneren . Wat dan nog het meest zieke is is dat (ondanks dat dit het feest was waar het percentage oordoppen hoger was dan ooit tevoren) er mensen zijn die flinke delen van de avond gewoon relaxed voor de boxen een peukje staan te roken en staan te swingen ! Echt ZIEK!
Maargoed, het kwam de sfeer en de beleving wel ten goede, zeker toen Chrisje de apparatuur overnam van Joris ! Gojje gojje wat een GEBEUK !
Daarna nog even bij Tiefswarz gekeken maar toen waren we alle drie wel redelijk gesloopt (wat wil je ) en toen lekker 10 km gereden en de hele dag in coma gelegen .
VET feestje dus, meer kan ik er niet van maken !