Originally posted by Cloudburst
Titta övre vänstra hörnet 39:25.
Men ser en segelbåt vid horisonten.. tänkte på det me
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
Sep-30-2005 12:33
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Kolla in detta... nåt jag saxat från en liknande tråd på TC
hitta denna på undertexter.se´s forum!... Något skumt, om ni tänker tillbaka till vad som hände när Locke blidde nerdragen i det där hålet... så förekom ju en svart grej som flög rätt fort... så alldrig tänkt på den där prylen vid motorn iaf...
vad tror ni?
Fan ser ni ? Omöjligt att se i själva första avsnittet men här ser man ju att det är nåt flumm som flyger förbi utlöser explosionen
Fan ser ni ? Omöjligt att se i själva första avsnittet men här ser man ju att det är nåt flumm som flyger förbi utlöser explosionen
shit, skumt... inget jag la märke till, undrar om dom ville att man skulle se den där eller inte, rätt onödigt att lägga in om ingen ser ändå. Fast det verkar ju folk ha gjort ändå heh
___________________
No sig yet *bohoo*
Oct-01-2005 17:00
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth
Den Svarta "Spök Plumpen" (efter Kalle Anka Tidningarna) dyker upp på fler ställen .
Tror det är något väldigt speciellt med den.
Längtar efter Säsong 2 4400 Säsong 2 får mäta hungern.
Läste i något forum att när Shannon ser Will i skogen så säger han ju någonting och om man spelar det baklänges så ska det enligt uppgift klart och tydligt vara "Don't puch the button, the button is bad"
Någon som har lust att pilla lite och ta reda på ifall det stämmer?
Originally posted by anuga
Den Svarta "Spök Plumpen" (efter Kalle Anka Tidningarna) dyker upp på fler ställen .
Tror det är något väldigt speciellt med den.
Längtar efter Säsong 2 4400 Säsong 2 får mäta hungern.
Säsong 2 har ju startat.
___________________
insignificant cor member alliance
Oct-02-2005 15:39
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
E det nån som har nån hemsida med massa teorier o grejer?
Oct-02-2005 15:41
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by St_Andrew
E det nån som har nån hemsida med massa teorier o grejer?
Jag utgår från www.losthatch.com den är rätt bra
Roligast läsning får man via message boarden =)
Last edited by jofawe on Oct-02-2005 at 15:52
Oct-02-2005 15:46
Clearthought
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2005
Location: hello everybody!
Vad har ni för teorier här inne då? Om själva ön alltså, för nåt skumt är det ju i görningen...
För mej står det mellan två huvudkategorier:
1) Nåt hemligt projekt, med nån hemlig myndighet inblandad, ett top-secret experiment el dyl
2) Övernaturlig förklaring
Fast det lutar nog åt nr 2 dock, speciellt efter den där svarta grejen som flyger, de "cursed numbers" plus att den där lille grabben verkade ha nån övernaturlig förmåga också (isbjörnen som härjade på ön efter han hade läst om nån isbjörn i en serietidning)
___________________
No sig yet *bohoo*
Oct-04-2005 14:33
gurra
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Stockholm, Sweden
Jag tycker lost är så jävla segt ibland, och alla dessa löjliga cliff hangers på slutet. Därav har jag skippat alla avsnitt sedan de allra första och inte börjat kollat igen förrns nyligen, har inte hänt så mycket tycker jag, förutom att de byggt en flotte. Men trots allt ser jag fram emot säsongsavslutningen imorrn.
Oct-04-2005 20:59
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Nån som har torrent till den nya? Piratebay verkar bara ha nån jävla tomterelease