quote:Originally posted by Roger Im too busy running to come to a meeting loooooooooooooooooooooool Yeah.......... could be If you like you can join us GTA´s around 23.15 pm at Menno´s Set in front of the DJ *ggg* Greetings
___________________ "Originally posted by FerryTayle So it's official everybody If the next Le Saux & Tayle is not FF & TOTW on ASOT, ROTW & WW on TATW, Extrema Winner, Manny & me will start to produce Ragga/Dancehall " Support the Artists and www.crystalclouds.com !! Thanks all
LoL, volgensmij weet ik nog wel wie dat zijn van de vorige keer, niet @rwin? Maar ja dames en heren, is er een meeting?
___________________ "Life is all about choices & respect"
Ik stel voor bij onze huisTAer Galen om 1 uur ofzo
feeeeeestje!! Was bijna vergeten dat dit de afspraak met mezelf was heen te gaan,poeh! Just in time
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
quote:Originally posted by SnuggLe LoL, volgensmij weet ik nog wel wie dat zijn van de vorige keer, niet @rwin? Maar ja dames en heren, is er een meeting? Zeg Bram, het zal me aan mijn REET roesten... Helaas zit ik morgen in Belgie dus geen deja-vu deze keer
___________________ We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
quote:Originally posted by @win Zeg Bram, het zal me aan mijn REET roesten...
Ik moet helaas Hardbass voorbij laten gaan Dus... tot morgen
Kom misschien ook nog wel ff een uurtje buurten, maar heb eerst elders verplichtingen in Den Haag, dus als ik kom, ben ik laat.
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by jp Ik moet helaas Hardbass voorbij laten gaan Dus... tot morgen Wederom een feest waar wij elkaar niet tegen zullen komen... quote:Originally posted by @win Helaas zit ik morgen in Belgie dus geen deja-vu deze keer Je weet dat ik rij he?
knalluh vanavond! iedereen die komt: TOPPIE
___________________ bah
Heb er weer zin in zeg!!
quote:Originally posted by Tomaz Heb er weer zin in zeg!! Zelfde hier