Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > AFTER Tiesto at Disneyland
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Bon, alors, j'suis le ptit nouveau du week end, qui à enfin eu son compte sur TA....

Bienvenue dans la communauté TA - FR

Sinon je viens de toucher deux mots avec les potes avec qui je viens au concert en voiture pour l'after et ils m'ont dis "peut-être".... moi j'aimerai vraiment venir à l'after mais le probleme c'est que l'on doit rentrer sur Lyon dans la matinée et le conducteur aura besoin de repos.

Donc + 5 (a prendre au conditionel)

Old Post Apr-10-2005 12:39  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Gameboy
Et enfin, on avais rencontré une bonne bande de français lorsque l'on est allé à la TE2005, j'crois qu'il venaient de ROUEN je crois... Ce serais bien de renouer le contact !!

Si c nous, on verra ca très bientot donc...putain je vais compter les jours, + ca approche, + j'suis tout fou. Qqn peut-il me dire rapido quel est le site ou vous faites tous vos tee-shirts SVP ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-10-2005 13:18  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

divao.com

Old Post Apr-10-2005 13:31  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by JLP
divao.com

thx

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-10-2005 13:31  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceLvR
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by JLP
divao.com

pas mal ce site, merci pour l'info

Old Post Apr-10-2005 13:49  Belgium
Click Here to See the Profile for TranceLvR Click here to Send TranceLvR a Private Message Add TranceLvR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Derien

Ouais franchement c'est honnete et ils sont bien sympas

Old Post Apr-10-2005 14:01  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by stanymi
moi qd ca arrivait, c-a-d jamais (c beau le privé),...ca me faisait plaisir, enfin ca m'aurait fait plaisir

Bien joué pr la salle LoginZ !
Comptez-vous recruter chez les voissins ?car si oui...euh...va falloir se dépêcher quoi.

voilà on va pouvoir y aller pour les autres forums...

le verso suivra.

Old Post Apr-10-2005 18:16 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by LoginZ
voilà on va pouvoir y aller pour les autres forums...

le verso suivra.

http://perso.wanadoo.fr/eixxos/flyer.jpg

ca claque!

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Apr-10-2005 18:33  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
quote:
Originally posted by raph93
ca claque!

Super bien fait!
Reste plus que la face B pour le faire circuler :d

Old Post Apr-10-2005 18:38  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

4 dj's, c qui au final ?
pis ...euh...enfin, je croise les doigts mais ds l'état actuel des choses ils ne seront que 3 les dj's. Réponse définitive de la compagnie "stanymi's galères" mardi midi

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-10-2005 18:38  France
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

j'ai eu un peu plus de precision pour les personnes venant a l'after Tiesto de mon coté
donc nous somme sur 3, Stan DivaD et moi je viens avec 8 autres personne ki elle ne sont pas sur de venir a l'after il mon di kelle verai sur places donc je voudrai savoir si ya moyen de les mettre o conditionel aussi pour l'after

et pour mixer dans la soirée pa de probleme ca sera avec plaisir

Old Post Apr-10-2005 19:04  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
pourquoi 1604 et pas 1664 ?

ok oui là bas je sais...

Old Post Apr-10-2005 19:10  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > AFTER Tiesto at Disneyland
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackkaiserdisco ID! / tech house [2010] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHive - "Ultrasonic Sound" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:55.

Forum Rules: