Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tomorrowland 14-08-2005 Belgique
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Lolo
Génial!!!

A dimanche, vous tous!!

ahhhhhhhhhhhhhhh, c'est dimanche ??????????????????

MDRRRRRRRRRRRRRRRRRR, bon ok.
Ca part !!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-11-2005 13:23  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

_greggy_ et LIT (si tu veux bien le donner au final ton billet) je vous prends vos billets en trop.

merci

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-11-2005 15:40  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
_greggy_ et LIT (si tu veux bien le donner au final ton billet) je vous prends vos billets en trop.

merci

ça, je dirais que c'est un mec qui invite ses amis à une soirée en leur disant :

"de toute façon, même si vous n'aimez pas, dites-vous que l'entrée était gratuite. "

Old Post Aug-11-2005 19:39  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cusamano
tranceaddict in training

Registered: May 2005

Carrement pas maxxyme c pour moi et un pote.
(On s'est deja vu chez stan et lors de la venue de kai tracid)
çà s'organise à l'arrache mais on est plus que motive !
Mais il faut qu'on soit sur à 100% de pouvoir avoir des places.

Old Post Aug-11-2005 19:53  France
Click Here to See the Profile for cusamano Click here to Send cusamano a Private Message Add cusamano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Pas tout suivi moi, il y a déjà un rdv de fixé?

Old Post Aug-11-2005 20:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

justement non pas encore...

Bon aller on en fixe un...

Où, quand et à quelle heure?Je suppose que tout le mondesera là pour le set de Ferry?

Old Post Aug-11-2005 20:37  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by cusamano
Carrement pas maxxyme c pour moi et un pote.
(On s'est deja vu chez stan et lors de la venue de kai tracid)
çà s'organise à l'arrache mais on est plus que motive !
Mais il faut qu'on soit sur à 100% de pouvoir avoir des places.

OK, ok...

Au temps pour moi...

Old Post Aug-11-2005 20:38  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yahel Chabs
TranceLoad & Teknasia

Registered: Jun 2005

pfff recu juste today les 2 tickets et mon pote 2 aussi..... mais vu que je recevais rien, weekend sur Espagne programmé à la place...
Alors ben 2 places à DONNER (vous payer juste l'envoi off course)
PM'ez moi les zamis on fera vite via Chronopost 24h

Old Post Aug-12-2005 11:17  France
Click Here to See the Profile for Yahel Chabs Click here to Send Yahel Chabs a Private Message Visit Yahel Chabs's homepage! Add Yahel Chabs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

quote:
Originally posted by severnayaprods

Où, quand et à quelle heure?Je suppose que tout le mondesera là pour le set de Ferry?

J'espere que non

Old Post Aug-12-2005 11:34  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Yahel Chabs
pfff recu juste today les 2 tickets et mon pote 2 aussi..... mais vu que je recevais rien, weekend sur Espagne programmé à la place...
Alors ben 2 places à DONNER (vous payer juste l'envoi off course)
PM'ez moi les zamis on fera vite via Chronopost 24h

Y en a qui ont les poches bien pleines ma parole. Enfin tant mieux pour toi hein.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-12-2005 12:40  France
Yahel Chabs
TranceLoad & Teknasia

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by stanymi

Y en a qui ont les poches bien pleines ma parole. Enfin tant mieux pour toi hein.

qui t'es toi pour poster des affirmations telles? mouhahaha j gagné 2 places et alors? problemo hombré?
ne calcules pas mes posts, je te lai di déjà me semble...

Bon sinon juste pour dire qu'elles ont été données mes 2 places pour Tomorrowland depuis 14h30, vala c bon

Old Post Aug-12-2005 12:54  France
Click Here to See the Profile for Yahel Chabs Click here to Send Yahel Chabs a Private Message Visit Yahel Chabs's homepage! Add Yahel Chabs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Yahel Chabs
qui t'es toi pour poster des affirmations telles? mouhahaha j gagné 2 places et alors? problemo hombré?
ne calcules pas mes posts, je te lai di déjà me semble...

mea culpa, me suis trompé de thread. j'avais cru que tu parlais de PITC. C'est bon tu m'en veux plus, on fait la paix ? le mec il va m'en vouloir toute sa vie pour une "connerie" que j'ai eu le malheur de dire sur un forum public...vraiment n'importe quoi mais bon.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-12-2005 12:58  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tomorrowland 14-08-2005 Belgique
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID = Vocal = "Acid/At The House"?????.... [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDavid K - "Boul De Nerf" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:08.

Forum Rules: