Sep-04-2005 15:55
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Aurélie
Hmm veel mensen die VIP gaan precies. Vorig jaar ook gedaan (was toen maar 5 euro meer) en eerlijk gezegd is het echt de moeite niet. Het geluid staat er stiller , van dat buffet heb ik niet gegeten ,(zag er wel goed uit) en gedanst wordt er niet. Ook is het een horizontaal podium vanachter in de zaal dus afgescheiden vh "volk". Als je komt voor het feest is het dus niet echt een surplus. Maar als je niet vd drukte houdt is het wel een aanrader denk ik. Het VIP-podium op het verjaardagsfeest van Cherry Moon vond ik dan weer wel super want dit stond gewoon in het midden vd zaal.
Tja ik doe het eens, ben nog nooit vip geweest. En voor die prijs valt het best wel mee. En zoals Intexor zegt, ik doe het ook vooral voor het buffet ( ik kan nogal wa op ze ) .
Sep-04-2005 16:38
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Ik snap niet hoe jullie dat kunnen feesten met een volle maag . In ieder geval laat het jullie smaken !
Sep-04-2005 17:43
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by Aurélie
Hmm veel mensen die VIP gaan precies. Vorig jaar ook gedaan (was toen maar 5 euro meer) en eerlijk gezegd is het echt de moeite niet. Het geluid staat er stiller , van dat buffet heb ik niet gegeten ,(zag er wel goed uit) en gedanst wordt er niet. Ook is het een horizontaal podium vanachter in de zaal dus afgescheiden vh "volk". Als je komt voor het feest is het dus niet echt een surplus. Maar als je niet vd drukte houdt is het wel een aanrader denk ik. Het VIP-podium op het verjaardagsfeest van Cherry Moon vond ik dan weer wel super want dit stond gewoon in het midden vd zaal.
Perfect om even uit te rusten daar (en een fleske champagne te drinken), iets te eten (moet u notuurlijk ni volsteken ook ni)
Ff de show bewonderen en dan gewoon terug naar benedne tss het volk gaan feesten.
Twas wel cool dat je bijna helemaal rond kon gaan ...
Sep-04-2005 17:54
Moondust
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2005
...als ik kan smokkel ik wel wat champagne en eten mee naar de grote zaal voor de niet vip-ers
Sep-05-2005 10:59
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Ik denk dat er in het sportpaleis niet veel te smokkelen valt
Sep-05-2005 11:18
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Voor de mensen die nog geen kaartjes hebben: Op www.dance4mation.com kan je 5 duotickets winnen.
Sep-06-2005 19:31
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by FUSyke
Voor de mensen die nog geen kaartjes hebben: Op www.dance4mation.com kan je 5 duotickets winnen.
Thx for the heads up
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Sep-06-2005 19:49
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by FUSyke
waar ik zie daar niets van staan? :/
Sep-06-2005 20:58
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by pooley
waar ik zie daar niets van staan? :/
Rechts, int midden, ne groene illusion banner met erboven contest
Thad moeten nen hond geweest zijn...
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Sep-06-2005 21:17
djibberonacid
tranceaddict
Registered: Jan 2005
Aurélie wil jij niet eten en feesten, omdat je geniepige plannetjes hebt??