Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Braxen
münchen går väl inte å boka längre ? har jag för mig ..
som jag förstått det så är det pga. omständigheter kring tidigare fester som inga av EDM-arrangörerna får boka münchen längre, trist men sant :/
batteries not included.
- dave
Sep-08-2005 15:21
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by anuga
Steve En Räddare i Nöden Fick biljetten idag
För övrigt var denna biljetten den 482:a tight!
Skönt den kom fram ordentligt Det skålar vi på den 20e okt
quote:
Originally posted by Vizay
som jag förstått det så är det pga. omständigheter kring tidigare fester som inga av EDM-arrangörerna får boka münchen längre, trist men sant :/
Man kan boka men det är krångligt men framförallt dyrt som fan !
Någon som har koll på biljettläget?
Ska nämligen upp till sthlm idag och tänkte springa förbi och köpa ticket på C.U.M!
Sep-09-2005 07:54
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
ajaj, nu sket det sig för min del också
Vart inställd på att det var den 10 oktober...fan
Aja, hoppas ni får det grymt kul!
Sep-09-2005 11:11
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by St_Andrew
Då kan du väl gå efter tentan?
Nope ;(
Hinner knappt till festen med flyg.. Och flyg är inte särskilt skönt i plånboken ;S Och skulle jag åka ändå till sthlm för det här hade det ju varit kul att vara med på ev. förfest eller så istället för att stressa till festen.. Men aja, hoppas ni får det grymt kul!
Sep-09-2005 12:25
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Skönt den kom fram ordentligt Det skålar vi på den 20e okt
Originally posted by dj_palm
HEY, jeg trenger 3 billeter, men jeg bor i norge. kan noen stikke å kjøpe dem for meg så kan jeg overføre penger og kjøpe dem av den som vil gjøre dette for meg? PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Jag skulle kunna hjälpa till om jag hade haft nog med pengar att lägga ut åt er.
Vad ni kan göra är att ni ringer på måndag, eller ja nu om dom har öppet (dom öppnar 12:00 på måndag i alla fall).. ringer dom iaf. och så kan ni föra över pengar till dom mot att dom håller 3 tix åt er... vet fler från Norge och från andra delar av Sverige som gjort så
Vet dock inte hur många biljetter dom har kvar att sälja... Ett allterntiv är ju att komma till Sthlm i god tid och ställa er tidigt vid Göta Källare för att komma in på de 150 insläpp som dom har i dörren ! 350 kronor.