Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2006
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Var/när blir årets sweta-kort på TE då?
Brukar vara lagom lätt att samla ihop folket

Old Post Feb-09-2006 22:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Tja Steve! tack för bilden på mig och signade skivan från armin =) & då syns vi nog på trance energy kanske med tanke på att det lär ju varea 40000 pers. C ya ! §=o)

Old Post Feb-09-2006 22:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

http://www.tranceaddict.com/forums/...47&goto=newpost

teaser inför resan =)

rank 1 - Airwave (Snowave remix)

Old Post Feb-09-2006 23:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

vi kommer ju vara ett gäng i utrecht under dagen antagligen

Old Post Feb-09-2006 23:03 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Snowave
Tja Steve! tack för bilden på mig och signade skivan från armin =) & då syns vi nog på trance energy kanske med tanke på att det lär ju varea 40000 pers. C ya ! §=o)

Nemas problemas.... Fast det är snarare ca. 30'000 pers =)

Dock så är jag rätt lätt att hitta... Jag står i princip alltid längst fram lite till höger om DJn...

+ Ser DJn bra (även om man nästan får nackspärr )
+ Inte så satans jävla högt för det är aldrig högtalare i mitten på ID&T event
+ Inte så trångt faktiskt

- Man kan få nackspärr
- Långt bit att gå om man ska på toan eller till ett annat golv

Faktum är att man springer in i en del människor flera gånger.
Ex-vis så sprang jag in i 2 jag känner flera gånger på Innercity 2003 med 52'000 besökare

Old Post Feb-09-2006 23:41  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nemas problemas.... Fast det är snarare ca. 30'000 pers =)

Dock så är jag rätt lätt att hitta... Jag står i princip alltid längst fram lite till höger om DJn...

+ Ser DJn bra (även om man nästan får nackspärr )
+ Inte så satans jävla högt för det är aldrig högtalare i mitten på ID&T event
+ Inte så trångt faktiskt

- Man kan få nackspärr
- Långt bit att gå om man ska på toan eller till ett annat golv

Faktum är att man springer in i en del människor flera gånger.
Ex-vis så sprang jag in i 2 jag känner flera gånger på Innercity 2003 med 52'000 besökare

Fan va sjysst!
Då syns vi där då =)

Old Post Feb-10-2006 09:56  Sweden
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

Jahapp dags å börja röra på sig dårå, allt e packat å klart så det återstår bara att växla lite

Syns på bussen eller där nere i värsta fall, steve jag ringer la dig imorrn för å kolla vart du befinner dig osv. för du skulle väl med i Utrecht å chilla eller hur?

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-10-2006 14:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Ha så kul nu vänner!
Själv ska jag stanna hemma .. eller tja.. ska ju till estocholmo .. men ändå

Old Post Feb-10-2006 15:06  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fan jag skrev fel... ha ha... brukar stå till vänster...
Höger är go'dag go'dag-handen... vänster är den andra

Old Post Feb-10-2006 16:08  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Vizay
Jahapp dags å börja röra på sig dårå, allt e packat å klart så det återstår bara att växla lite

Syns på bussen eller där nere i värsta fall, steve jag ringer la dig imorrn för å kolla vart du befinner dig osv. för du skulle väl med i Utrecht å chilla eller hur?

Alltså jag kommer inte röra mig till AMsterdam, jag åker direkt från flygplatsen till Utrecht. Känner 4-5 pers nu som flyger med samma flyg som jag, 1 tom. med samma hem (en kille som köpte min entrébiljett).

Så vi kommer fram till Utrecht ungefär samma tid, fast med olika fortskaffningsmedel då

Jag

Ni

Old Post Feb-10-2006 16:14  Sweden
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Jag

Ni

haha, sluta upp å vara så mallig bara för att du ska vara elajt och flyga
Hoppas att du får sitta jämte en 240 kilos bjässe som luktar svett och sover mot din axel
Så kan vi andra mysa ihop på bussen..hehe

Om en timma bär det av mot Göteborg och ska dricka lite och umgås med vårat sällskap. Sen bär det av vid 22-tiden söderut

Syns i Utrecht alles

Old Post Feb-10-2006 17:01  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
haha, sluta upp å vara så mallig bara för att du ska vara elajt och flyga
Hoppas att du får sitta jämte en 240 kilos bjässe som luktar svett och sover mot din axel
Så kan vi andra mysa ihop på bussen..hehe

Om en timma bär det av mot Göteborg och ska dricka lite och umgås med vårat sällskap. Sen bär det av vid 22-tiden söderut

Syns i Utrecht alles

Enda jag kommer sakna är myset och snacket

Old Post Feb-10-2006 17:17  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackZabiela ID needed from guvernment toronto [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirwave - "When Things Go Wrong" (2003 Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:47.

Forum Rules: