Ik ben er ondertussen ook al 5 kwijt, maar vooral door gewoon minder te eten. Daarom stagneert het nu wel een beetje, want buiten de wekelijkse zaalvoetbalmatch komt er momenteel niet veel sport aan te pas.
Maar het zonneke schijnt en het wordt weer wat warmer, dus dan ben ik wel sneller gemotiveerd om de loopschoenen aan te trekken of de fiets op te springen.
Ik ben begonnen met 5 maaltijden per dag te eten... Met succes, al 3 kilo bijgekomen (58kg is nog ni teveel, maar allé bon, we gaan de goei richting uit ). Bovendien terug het pompen en buikspieroefeningen opgenomen, samen met een beetje gewichtheffen (kwestie van mijn biceps en rectus abdominis terug op peil te krijgen). Nu dacht ik er nog héél even over na om te gaan lopen ook... maar dat was snel voorbij
Mar-18-2006 15:11
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
whihaaaaaaaaa 0.5 kg bij
Apr-19-2006 18:07
Den Backer
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
lengte: 1m77
gewicht: 68kg
BMI: 22
Is goed dus he... al zou ik toch liever wat spieren bij kweken...
zal voor volgend jaar zijn, als ik ga gaan werken... (zit nmlk in de bouwsector )
Kheb jarenlang gevoetbalt (ben vorig jaar gestopt) maar de conditie is nog altijd goed...
Mss volgend jaar regelmatiger gaan squashen ofzo, is nog leuke intensieve sport!
Ik eet veeeeeeelllllllll (verbrand al veel door in bouw te werken) en elke dag ook stuk fruit, maar kom niets bij... dunno hoe dat komt... Iemand idee voor spieren bij te kweken (vooral borstkas, armen enzow, benen zijn al goed, conditie ook) zou gr nr 72 - 75 kg ofzo gaan.
Apr-19-2006 21:10
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
quote:
Originally posted by Den Backer Ik eet veeeeeeelllllllll (verbrand al veel door in bouw te werken) en elke dag ook stuk fruit, maar kom niets bij... dunno hoe dat komt... Iemand idee voor spieren bij te kweken (vooral borstkas, armen enzow, benen zijn al goed, conditie ook) zou gr nr 72 - 75 kg ofzo gaan.
Van fruit komt ge niet bij, en veel eten tja, het gaat er vooral om dat ge genoeg eiwitten binnenkrijgt per dag en dat ge die door gerichte spiertraining omzet in (spier)massa.
Apr-20-2006 09:50
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
komop manne, komende zondag allemaal de Antwerp 10 miles meedoen =)
Apr-20-2006 09:55
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Komt weeral wa te vroeg om zonder voorbereiding mee te doen
Originally posted by Kelly*
Hoogte: 1,71 m
Gewicht: 47-48 kg
BMI: 16
Mijn streefdoel: 54 kilo
maar ben nog nooit boven de 50 geraakt....
zelfs ni dak 3 jaar gestopt was met sporten
Holy crap
Best oppassen daarmee zou'k zeggen! Ik denk dat ge gerust zelfs 62kg zou mogen wegen ofzo.
Mijn 'stats':
Grootte: 1m91
Gewicht: +/-83kg
BMI: 22.75
Gezonde voeding van de mama (soep, pattatekes, groenten en vlees) en héél véél met de fiets naar school gaan (20 jaar). Meestal ging ik vroeger dan nog elk weekend een 5-tal uur sjotten, of een paar uur basketten
Kheb wel een vrij 'statische' job (read: achter de pc zitten) en ik heb een wagen nu, dus ik ga wat extra's moeten inlassen... Oppassen voor da buikske eventueel dus!
Op zich ni veel schrik om bij te komen ofzo, want dun zijn zit runs in the family
Hehe, dito.
Ben op korte tijd al vijf kilo bijgekomen gewoon door niet meer de fiets te nemen naar het station zoals tijdens de schoolperiode.
Al een geluk dat ik nog 1 keer per week volleybal, anders was het hek al helemaal van de dam. In het weekend probeer ik ook zoveel mogelijk de fiets te nemen.
Apr-20-2006 18:20
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by TOR
Hehe, dito.
Ben op korte tijd al vijf kilo bijgekomen gewoon door niet meer de fiets te nemen naar het station zoals tijdens de schoolperiode.
Al een geluk dat ik nog 1 keer per week volleybal, anders was het hek al helemaal van de dam. In het weekend probeer ik ook zoveel mogelijk de fiets te nemen.
Dat het maar snel ne keer trug mooier weer wordt in België; dan haal ik mijn fieske zeker trug boven!