|
det måste va nå fel me mig, ja e inte alls pirrir o längtar inte alls!!!
men det lär väl komma senare...ja vet hur kul ja kommer ja d o så men vafan orka jaga upp sig 14 dagar innan när man kan fakka uur en dag innan!!!
vårt gäng är iaf 28st(som vi har hytter med)sen massa vi känner.....o fotas alla sweta's på denna kryss ska ja fan va me!!! så d så!!!
puss på er alla 
___________________
Bubbles, Bubbles, Bubbles.....My Bubbles
|