Originally posted by Antony
idd, alles van Belle trekt op elkaar... telkens zelfde ritme en klanken enzo.
das zoals de huidige trance dan?
sorry, inkoppertje
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-30-2006 16:34
dj Elof
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2002
Ik heb niets tegen kleine mensen, integendeel! Ik ben zelf maar een goeie 1.75m groot. Het viel gewoon op dat Bart Peeters en Tom van Landuyt nog een kop kleiner zijn dan mezelf.
Jaja, ik stond gisteren aan de publiekskant van de jury. Marcelleke had zijn geel kostumeken aan. Het grappigste moment (en eigenlijk mag ik dit niet op een publiek forum zeggen, maar soit) was toen programma directeur Sven tegen de jury kwam zeggen dat ze hun kritiek moesten temperen. U niet opgevallen dat vanaf Petra de kritiek plotseling anders klonk
Jan-30-2006 17:35
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Vishnu
Haha, popular town
Neenee, ik zeg het, Dark-E, dat was nog voor zn bekendheid, en Peter ken ik hoegenaamd niet persoonlijk. Heb em alleen nog maar aan een tankstation gezien, en da was nog geeneens in ons dorp.
peter heeft voor mij al de deur van de frituur opengehouden (in beerse)
nu we toch over beroemdheden hebben, ik woon naast het dorp van bart wellens (en vroeger erwin vervecken, die is naar herentals verhuisd dacht ik)
me ftw
Jan-30-2006 18:01
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by Antony
idd, alles van Belle trekt op elkaar... telkens zelfde ritme en klanken enzo. Zal de mensen int sportpaleis binnenkort ook wel op moeten vallen na enkele uurtje Belle Perez
steekt me idd ook tegen, en 't is nog eens erger als je begrijpt over welke zever ze zingt, nuja 'k luister toch bijna nooit na de radio dus dazze ma door doet
Jan-30-2006 18:07
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Kaidreas
peter heeft voor mij al de deur van de frituur opengehouden (in beerse)
nu we toch over beroemdheden hebben, ik woon naast het dorp van bart wellens (en vroeger erwin vervecken, die is naar herentals verhuisd dacht ik)
me ftw
kan diene gast ni uitstaan... Zeker ni na Wellens en wee...
Jan-30-2006 18:13
Phortastic
It's Majik !
quote:
Originally posted by Dj LPG
kan diene gast ni uitstaan... Zeker ni na Wellens en wee...
+1
heb der misschien een kwartier van gezien van dieje wellens en wee, maar toen ik die gortige boerenfamilie aan de tafel zag eten als een bende uitgehongerde prehistorische varkens was men goesting om verder te zien heel snel over.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-30-2006 18:16
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^bart wellens valt nog mee, kheb met zen broer in school gezeten
dat is toch wel de uber idioot der idioten. die heeft ooit nog een blokske hout tegen mijn hoofd gegooid
Jan-30-2006 18:17
Dj LPG
Supreme tranceaddict
quote:
dat is toch wel de uber idioot der idioten. die heeft ooit nog een blokske hout tegen mijn hoofd gegooid
en hoe voelde u nu na nen attack van nen ECHTEN bv?
Jan-30-2006 18:22
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Mijn broer heeft op school gezeten met Bart Wellens! kan hem ook niet goed hebben als persoon, maar als renner kan hij mij wel bekoren. (gisteren bv, op die trappen, wow!)
Jan-30-2006 19:01
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
quote:
Sorry, ik probeerde mij het voor te stellen
Jan-30-2006 19:27
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Estuera
Kunnen ze ook Belle sturen , die woont hier een dorp verder
waarom steek je zelf niet es iets in elkaar voor eurosong?
als ik u was, zou ik Eddy Wally's deelname in 2008 produceren