Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Muppy
verdammt scheisse...net niet op tijd om ook deel 3 van de rarretje nog te downloaden, dus nu zit ik met 2diehet dus niet doen...iemand nog de derde?!
ik heb een post van usenet afgehaald met 5 rarren. 4 van 51 mb en 1 van 47. jij rarren nodig van diezelfde post?
Mar-29-2006 12:41
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Heb hem van Rapidshare afgehaald. zijn 3 bestanden met het eerste deel 6 rarren, deel 2 heeft dan 7 rarren en deel 3 heb ik dus niet...
bedankt voor het aanbod btw appreciate that
Mar-29-2006 14:17
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Muppy
Heb hem van Rapidshare afgehaald. zijn 3 bestanden met het eerste deel 6 rarren, deel 2 heeft dan 7 rarren en deel 3 heb ik dus niet...
bedankt voor het aanbod btw appreciate that
stuur ff een pm dan komt het wel goed
Mar-29-2006 14:54
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
lang leve usenet, ff gedownload en hij zit alweer in mijn prullenbak...Mixen slecht echt heel slecht zeg. Kun je wel een boel mooie plaatjes hebben maar zorg er dan voor dat je je cd zo programmeert dat je tracks uitkiest die een beetje mooi in elkaar overlopen en dat je een boeiende cd maakt. Het geheel is gewoon saai.
Mar-29-2006 15:53
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by magrec
lang leve usenet, ff gedownload en hij zit alweer in mijn prullenbak...Mixen slecht echt heel slecht zeg. Kun je wel een boel mooie plaatjes hebben maar zorg er dan voor dat je je cd zo programmeert dat je tracks uitkiest die een beetje mooi in elkaar overlopen en dat je een boeiende cd maakt. Het geheel is gewoon saai.
Ik vind hem absoluut niet saai, zitten echt een paar topplaten tussen! Alleen dat mixen he, niet top nee, maar dat had ik ook niet verwacht.
Hopen dat er binnenkort een lekkere liveset met dezelfde platen uitkomt met WEL goede mixen.
Registered: Jun 2005
quote:
Originally posted by Asperge
Hopen dat er binnenkort een lekkere liveset met dezelfde platen uitkomt met WEL goede mixen.
when cows fly!!
tiesto zal onder zijn eigen naam de komende jaren weinig subliems brengen. er zwerven hier vast wel wat marketingstudenten rond die dat kunnen uitleggen.
zie het als politiek: tosti is een soort lijsttrekker van blackhole
Mar-30-2006 05:59
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Op de Winter Music Conference heeft Tiesto dan ook geen enkele award gewonnen... LMFD
Ik vind hem absoluut niet saai, zitten echt een paar topplaten tussen! Alleen dat mixen he, niet top nee, maar dat had ik ook niet verwacht.
De platen zijn niet slecht nee maar ik bedoel meer van saai dat als je van minuut tien naar minuut 30 skipt er niks is veranderd, zelfde tempo en zelfde soort plaat.
Mar-30-2006 08:26
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
quote:
Originally posted by magrec
De platen zijn niet slecht nee maar [...] dat als je van minuut tien naar minuut 30 skipt er niks is veranderd, zelfde tempo en zelfde soort plaat.
antwoordde hij, toen hem gevraagd werd het "ultieme ISOS-gevoel" te beschrijven
in de roos
30 punten +koelkast!!
Mar-30-2006 08:54
AversusZ
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
3 Juni mag hij dat bewijzen
Mar-30-2006 15:52
AversusZ
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by HBtje
Op de Winter Music Conference heeft Tiesto dan ook geen enkele award gewonnen... LMFD