|
| quote: | Originally posted by Koby
הסתדרתי =] תודה לירון..
ממה שנראה לי פרי יעלה ב3:30 עד 5..מעט מאוד..אבל עדיין יהיה חבל לפספס ארוע כזה.. |
אין סיכוי שהוא מנגן פחות משעתיים וחצי ובשאיפה שלוש
אני מאמין ששילמו לו על 3 שעות סט והוא מצידו אם הוא מנגן פחות הוא יקבל עדיין אותו כסף
הטראקליסט הולך להיות חלקי מאוד וידידי מארק יתקשה לדעתי בגלל שסביר שפרי ינגן לא מעט דברים חדשים שלו מהאלבום שיצא בקרוב
[EDIT]
אוקיי מקריאה בלילה עולה הרושם שפרי עולה באמת רק ב3 וחצי ועשוי לנגן רק שעה וחצי
עלוב ביותר
ראיתי אותו כבר פעמיים אולי הפעם אני יוותר על הזכות לראות תמועדון הזה משפיל את פרי
כל הכבוד לכם האומן תל אביב
רק מסיבה ממש ממש גדולה תחזיר אותי לשם
איבדתם ת-120 שקל שלי לאפטר עצמאות
ולגבי היום בלילה אני עוד שוקל
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Last edited by Glenn-Holmes on Apr-27-2006 at 17:10
|